
QR CodeACR w Play - szczegóły
Tagi:
Numer osoby dzwoniącej nie będzie się wyświetlał, jeśli ma ona aktywną funkcję ukrywania numeru – CLIR.
Jeżeli użytkownik włączy usługę blokowania rozmów z numerów zastrzeżonych, automatycznie chroniony przed połączeniami przychodzącymi z takich numerów. Połączenie nie pojawi się na jego telefonie, a dzwoniący usłyszy komunikat: „Abonent, którego numer wybrałeś nie przyjmuje połączeń z numerów zastrzeżonych. Jeżeli chcesz się z nim połączyć – włącz prezentację numeru.” oraz analogiczny komunikat w języku angielskim.
Usługa nie blokuje połączeń w których numer nie jest wyświetlany z innego powodu niż aktywna funkcja ukrywania numeru CLIR lub jest niepełny, nieprawdziwy, zamieniony.
Usługa nie działa w przypadku przekierowań bezwarunkowych oraz przekierowań podczas których użytkownik odbierający jest nieosiągalny.
Jeżeli użytkownik nie ma włączonej usługi a otrzyma połączenie z numeru zastrzeżonego, może je przerwać korzystając z funkcji odrzucenia/zakończenia połączenia dostępnej w każdym telefonie.
Aktywacja, dezaktywacja i sprawdzenie statusu usługi jest możliwe poprzez:
Krótkie kody
- aktywacja usługi *111*114*1#
- dezaktywacja usługi *111*114*2#
- sprawdzenie statusu *111*114*3#
- opis usługi *111*114*4#
Play 24 (w zakładce Usługi)
Biuro Obsługi Klienta
Salony
Usługa jest bezpłatna.
Źródło: Play
Ostatnie opinie internautów
Brak komentarzyPisz komentarze i wygrywaj nagrody