PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > ATM uśmierca markę Telehouse.Poland i AC-X

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/atm-usmierca-marke-telehouse-poland-i-ac-x-9948.html
QR Code
ATM uśmierca markę Telehouse.Poland i AC-X

Maciej Celmer, 2 stycznia 2012, 16:23
Tagi: ATM, ATMAN

Z początkiem 2012 roku ATM S.A., świadcząca usługi telekomunikacyjne dla firm i instytucji, wprowadziła na rynek markę Thinx Poland, w ramach której oferuje usługi kolokacji i wymiany ruchu IP z innymi sieciami oraz internetowymi dostawcami treści.

Thinx Poland to pierwsze i największe w Polsce neutralne telekomunikacyjne centrum danych (dawniej Telehouse.Poland), zlokalizowane w ścisłym centrum biznesowym Warszawy, oraz węzeł międzyoperatorski (dawniej AC-X) wraz z siecią węzłów dostępowych w 11 miastach w Polsce i 3 zagranicznych.

Maciej Klepacki, dyrektor ds. marketingu i relacji inwestorskich ATM S.A powiedział:

Podążamy za szybko rozwijającym się rynkiem telekomunikacyjnym i potrzebami naszych klientów. Usługi świadczone w obiekcie Thinx Poland to przede wszystkim neutralna kolokacja serwerów i jednocześnie dostęp do jednego z największych węzłów wymiany ruchu IP w Polsce. Chcemy tworzyć silny i spójny wizerunek Thinx Poland jako marki nowoczesnej, dynamicznej, o międzynarodowym charakterze. Nasza oferta spotyka się z coraz większym zainteresowaniem podmiotów zagranicznych i z pewnością jednym z celów komunikacyjnych będzie zaistnienie Thinx Poland poza granicami naszego kraju.

Centrum danych Thinx Poland zlokalizowane w Warszawie przy ul. Konstruktorskiej to już nie tylko idealne miejsce dla operatorów telekomunikacyjnych i portali internetowych, o czym świadczy m.in. fizyczna obecność infrastruktury blisko 20 różnych operatorów lokalnych i międzynarodowych i którzy świadczą swoje usługi na terenie tego obiektu. Obecnie do grona klientów co raz chętniej dołączają instytucje finansowo-ubezpieczeniowe i firmy z innych branż, które dla ulokowania swoich serwerów i urządzeń teleinformatycznych potrzebują obiektu kolokacyjnego światowej klasy, który jest doskonale skomunikowany ze wszystkim najważniejszymi węzłami w Polsce i Europie. O najwyżej jakości infrastruktury może świadczyć również fakt, iż swoje serwery w tym obiekcie ulokowali m.in. P4 (operator sieci Play) i portal Nk.pl.

Zmiana będzie wspierana kampanią reklamową, której celem jest zbudowanie świadomości i wizerunku marki Thinx Poland.

Nowością będzie połączenie pod jedną marką usług świadczonych bezpośrednio w centrum danych, jak i w ramach sieci węzłów dostępowych w największych miastach w Polski (dawniej sieć AC-X).

Wprowadzone od Nowego Roku zmiany nie wiążą się z żadnymi zmianami formalnymi dla dotychczasowych klientów usług świadczonych w Telehouse.Poland lub w ramach punktu wymiany ruchu AC-X. Nie zmieniają się także dane adresowe ani numery centrów telefonicznych.

Źródło: ATM

reklama

Ostatnie opinie internautów

Brak komentarzy

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Iloczyn liczb 4 i 2 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości