PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Avatary w witrynie internetowej firmy i komórkach 3G

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/avatary-w-witrynie-internetowej-firmy-i-komorkach-3g-1905.html
QR Code
Avatary w witrynie internetowej firmy i komórkach 3G

Michał Gruszka, 12 września 2007, 11:55
Tagi: 3G, 3GSM, CartaSi

CartaSi, wydawca kart kredytowych we Włoszech, wprowadza w swoim centrum obsługi klienta Genesys IP najnowszą innowację w samoobsłudze dla klientów: avatar. Avatary to wygenerowane komputerowo animowane postacie o cechach podobnych do ludzkich.

Ich twarze wyrażają uczucia, ich „ciała” rzucają „cienie”, a w systemie Genesys Voice Platform avatary mogą nadać ludzki wymiar technologii rozpoznawania mowy i samoobsługowym aplikacjom przetwarzającym tekst na mowę (TTS). To właśnie ów ludzki wymiar wróży przełamanie niechęci wielu klientów do rozmowy z aplikacją samoobsługową, nawet taką, która mówi najbardziej naturalnym głosem. Avatary można projektować w taki sposób, aby naśladowały subtelności ludzkiego zachowania – takie jak mruganie czy ruchy głowy – dzięki czemu są one wystarczająco realne. Odpowiednio zaprojektowane avatary kuszą branżę obsługi klienta wizją atrakcyjnej dla klientów, samoobsługowej aplikacji o niskich kosztach z możliwością dostosowania do potrzeb firmy w celu wzmacniania tożsamości marki. Sylwia, Avatar firmy CartaSi, jest gotowy, aby udostępnić wszystkie te korzyści.

CartaSi wykorzysta zalety architektury Genesys IP, aby zapewnić dostęp do Sylwii przez Internet, a także przez telefony komórkowe trzeciej generacji (3G). Ponieważ najnowsze telefony komórkowe mogą przekazywać wideopołączenia, klient będzie mógł zadzwonić do CartaSi, połączyć się z platformą GVP i takiego połączenia zażądać. Platforma GVP wywoła aplikację wideo, aby dzwoniący mógł porozmawiać z Sylwią, której obraz zostanie wyświetlony na ekranie telefonu komórkowego. Dzwoniący będzie widział Sylwię i mógł z nią rozmawiać, aby załatwić swoją sprawę. Ci, którzy odwiedzą stronę internetową firmy CartaSi, zobaczą Sylwię na ekranie. Będą się z nią porozumiewać za pomocą klawiatury, a ona będzie im odpowiadać głosowo. Sterowanie avatarem opiera się na zaawansowanych aplikacjach przetwarzania języka naturalnego, które rozumieją zdania wypowiadane na żywo.

Avatary wczoraj i dziś

Niecały rok temu avatary były mało znaną technologią, której wprowadzenie przewidywano dopiero w odległej przyszłości. Obecnie sukces witryn internetowych zaludnionych avatarami zachęca miliony osób – głównie młodych – do tworzenia własnych avatarów, przedstawiających ich w wirtualnym świecie. Im bardziej technologicznie zaawansowane staje się pokolenie Internetu i im bardziej dostępne są szerokopasmowy dostęp do Internetu i komputery o dużej mocy obliczeniowej, tym powszechniejsze stają się avatary. Tak jak w przypadku wcześniejszych metod obsługi klienta, od telefonu przez e-mail, komunikatory po samoobsługę głosową, przejście do avatarów będzie wymagać wsparcia platformy technologicznej realizującej logikę sterowania łącznością, konsolidującej systemy telefonii i CRM, umożliwiającej zarówno samoobsługę, jak i zasięgnięcie porady i mogącej działać w środowisku wielokanałowym. System Genesys obsłuży interakcje, w tym z udziałem avatarów, odbywające się telefonicznie, pocztą elektroniczną lub w nowym, wirtualnym świecie.

Źródło: United PR, telix

reklama

Ostatnie opinie internautów

Brak komentarzy

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Suma liczb 14 i 15 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości