
QR CodeBankomat wypłaca ulotki Play
Tagi:
Euronet udostępnił w swoich urządzeniach nową usługę marketingu bezpośredniego – kupony wypłacane razem z gotówką. Funkcjonalność umożliwia marketerom skuteczne przyciągnięcie uwagi użytkowników bankomatów. Z tej formy reklamy skorzystał już Play.
Jako jedyny cyfrowy nośnik, który nie pozwala konsumentom na „zmianę programu”, „odwrócenie kartki” czy „kliknięcie nowej strony”, bankomaty oferują również znaczne możliwości w zakresie potencjalnego zasięgu. Wydrukowane wcześniej kupony promocyjne lub rabatowe, wydawane na wierzchu wypłacanego pliku banknotów przy każdej transakcji wypłaty gotówki, gwarantują optymalną widoczność reklamy, co zwiększa wskaźnik rozpoznawalności i kwotę wykupienia, z korzyścią zarówno dla marketerów, jak i dla konsumentów - czytamy w komunikacje Euronetu.
Pod względem dostępności, zasięg konsumencki Euronetu jest znaczny: co miesiąc w ramach sieci obejmującej ponad 2 400 bankomatów w 230 polskich miastach realizowanych jest około 10 mln transakcji. W połączeniu z optymalną lokalizacją – w strefach pieszych, węzłach komunikacyjnych, dużych centrach handlowych, hipermarketach i sklepach spożywczych – gwarantuje to wysoką liczbę ekspozycji reklamowych dzięki jedynemu cyfrowemu nośnikowi zewnętrznemu, którego efekty są bezpośrednio wymierne.
Dotychczasowi reklamodawcy korzystający z sieci bankomatów Euronet w Polsce to m.in. banki, operatorzy telefonii komórkowej, dystrybutorzy filmowi, producenci samochodów, firmy ubezpieczeniowe czy sektor FMCG.
Źródło: Blog.Mediafun.pl, Euronet
Ostatnie opinie internautów
Pisz komentarze i wygrywaj nagrody