PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Call center FreecoNet w Centrali Kart Kredytowych

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/call-center-freeconet-w-centrali-kart-kredytowych-4881.html
QR Code
Call center FreecoNet w Centrali Kart Kredytowych

Piotr Baranowski, 25 sierpnia 2008, 14:46
Tagi: bezpieczeństwo, call center, FreecoNet, VoIP

Aby zastrzec utraconą kartę płatniczą dowolnego banku, wystarczy znać tylko jeden numer telefonu - Centrali Kart Kredytowych - 9584. To działające od niedawna rozwiązanie opiera się na systemie call center od FreecoNet - platformy telekomunikacyjnej dla użytkowników indywidualnych oraz MSP.

Grzegorz Głowacki, Prezes Centrali Kart Kredytowych powiedział:

Wiedzieliśmy, że pomysł stworzenia jednego ogólnopolskiego centrum pomagającego zastrzec karty płatnicze będzie przysłowiowym strzałem w dziesiątkę. Każdego dnia przekonują się o tym kolejne dzwoniące do nas osoby. Zapamiętanie tylko jednego, czterocyfrowego numeru – 9584 – jest bardzo łatwe i użyteczne, bo przecież każdemu posiadaczowi karty może się przydarzyć konieczność jej szybkiego zablokowania.


Dotychczas zastrzeżenie zgubionej czy skradzionej karty płatniczej wiązało się z koniecznością zapamiętania długiego numeru telefonu jej wydawcy lub własnego banku. Niemal każdy z nas ma tak naprawdę kilka kart, więc aby czuć się bezpiecznie, powinniśmy znać kilka różnych numerów. Dzięki pomysłowości twórców Centrali, bez względu na to, jakiego banku jest się klientem, wystarczy zadzwonić pod 9584 – numer CKK. Po podaniu nazwy banku lub wydawcy karty, konsultant Centrali przekieruje połączenie do właściwej jednostki w celu natychmiastowego zastrzeżenia utraconej karty. Całe to rozwiązanie od strony technologicznej bazuje na hostowanym systemie obsługi klienta call center, wdrożonym przez Datera SA.


Grzegorz Głowacki, Prezes Centrali Kart Kredytowych powiedział:
Przy tworzeniu Centrali Kart Kredytowych, dużym wyzwaniem dla nas było znalezienie takiego rozwiązania, które zapewni sprawną obsługę dzwoniących osób i pracę konsultantów. Jedynie usługa call center od FreecoNet spełniła nasze wymagania i dlatego postanowiliśmy ją zaadoptować do naszego biznesowego pomysłu. Nie musieliśmy zajmować się technologią – FreecoNet "od ręki" dostarczył nam gotowe rozwiązanie. Ponieważ jest to system hostowany, nie musieliśmy też inwestować kilkunastu czy kilkudziesięciu tysięcy złotych w infrastrukturę.

Hostowany system call center FreecoNet to rozwiązanie pozwalające na stworzenie działu służącego do masowego kontaktu telefonicznego z klientami. Usługa pozwala na zaimplementowanie jej do zarządzania pracą od kilku do nawet kilkudziesięciu konsultantów, bez konieczności ponoszenia znacznych kosztów inwestycyjnych.

reklama

Ostatnie opinie internautów

Brak komentarzy

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Iloczyn liczb 4 i 1 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości