PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > CallCenter w serwerze Datera Call-eX

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/callcenter-w-serwerze-datera-call-ex-3210.html
QR Code
CallCenter w serwerze Datera Call-eX

Michał Gruszka, 29 stycznia 2008, 13:27
Tagi: call center, Datera

Datera SA udostępniła nową wersją swojego serwera telekomunikacyjnego Datera Call-eX, który został wyposażony w zaawansowany moduł CallCenter.

Serwer Datera Call-eX, w którym zaimplementowano zaawansowaną funkcjonalność CallCenter, to produkt adresowany do przedsiębiorstw. Pozwala na płynną integrację wdrożonych wcześniej w firmie technologii telekomunikacyjnych w jeden spójny system. To z kolei umożliwia bezpieczną migrację do telefonii IP i tym samym redukcję kosztów telekomunikacyjnych nawet o kilkadziesiąt procent. Prócz oszczędności na połączeniach, firma zyskuje również dostęp do wielu zaawansowanych rozwiązań, m.in. centralka telefoniczna IP PBX, a teraz także call center.
„Firmy, które wybiorą nasze CallCenter, mogą zorganizować sprawnie działające centrum telefonicznej obsługi klienta. Zastosowany mechanizm pozwala dokonać wyboru konsultanta i połączyć dzwoniącą osobę z losowo wybranym, aktywnym konsultantem, z kolejnym wolnym konsultantem lub z tym konsultantem, który odebrał najmniej połączeń. Moduł interaktywnej zapowiedzi głosowej umożliwia przekazanie ważnych komunikatów, np. o pozycji w kolejce oczekujących na połączenie czy aktualnej ofercie handlowej. Dzięki tak zorganizowanej pracy konsultantów, dzwoniący do firmy klienci nie będą znudzeni oczekiwaniem na połączenie, nie utkną w telefonicznym korku i zostaną szybko obsłużeni” - mówi Marcin Krasowski, Product Manager, Datera SA.

Praca konsultantów jest cały czas monitorowana przez system Call-eX CallCenter, a administratorzy systemu mają dostęp do szczegółowych raportów – w czasie rzeczywistym oraz offline. Raport offline to pogłębione statystyki: liczba połączeń przychodzących (odebranych i nieodebranych, w minutach i procentach), łączny czas rozmów, średni czas oczekiwania na połączenie, średni czas rozmowy, a także liczba połączeń odebranych w określonym przedziale czasowym. Dzięki temu, firmy mogą bardzo dokładnie monitorować pracę swoich konsultantów z Call Center, co przekłada się na polepszenie obsługi klienta.

„Wdrożenie rozwiązania Call-eX CallCenter to kilka bardzo użytecznych i istotnych korzyści. Przede wszystkim jest to podniesienie wydajności i efektywności konsultantów, których pracę można dobrze zorganizować, a jakość kontrolować wieloma dostępnymi narzędziami. Kolejny plus to na pewno znaczne oszczędności sięgające kilkudziesięciu procent, co związane jest z zastosowaniem technologii VoIP. Dodatkowo nasze CallCenter umożliwia pracę konsultantom poza biurem, którzy mogą być osiągalni pod telefonami komórkowymi lub pod telefonami stacjonarnymi” - wyjaśnia Marcin Krasowski z Datery.

Zarządzanie systemem CallCenter odbywa się za pomocą strony WWW, przez łatwy i przyjazny interfejs. Z tego powodu administrację systemem można powierzyć osobie nie posiadającej zaawansowanej wiedzy telekomunikacyjnej.

Datera SA to firma technologiczna, która tworzy nowoczesne i zaawansowane rozwiązania telekomunikacyjne. W ofercie firmy znajdują się gotowe produkty dla małych i średnich przedsiębiorstw (serwer Datera Call-eX), a także rozwiązanie klasy operatorskiej (Datera Carrier-eX). Datera jest także twórcą FreecoNet – platformy VoIP, umożliwiającej darmowe rozmowy ze zwykłego telefonu i integrującej usługi wielu operatorów w jednym miejscu. Operatorzy obecni na TelArenie (moduł FreecoNet) walczą o każde połączenie na numery niezarejestrowane we FreecoNet. Zawsze wygrywa ten, który zaoferuje najniższą stawkę w danym kierunku. Więcej informacji o Datera SA i jej produktach można znaleźć pod adresem: http://www.datera.pl.

reklama

Ostatnie opinie internautów

Brak komentarzy

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Iloczyn liczb 4 i 3 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości