PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > CenterNET uczy korzystania z komórki w autobusach

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/centernet-uczy-korzystania-z-komorki-w-autobusach-6398.html
QR Code
CenterNET uczy korzystania z komórki w autobusach

Piotr Baranowski, 4 września 2009, 12:01
Tagi: Centernet, Moja Pierwsza Komórka, reklama

CenterNET kontynuuje edukowanie najmłodszych z zasad korzystania z telefonu komórkowego. W ramach akcji "Moja Pierwsza Komórka" propagowane są zasady racjonalnego korzystania z telefonu komórkowego.

Jak często zdarzają się sytuacje, gdy wsiadając do autobusu, marzysz o tym, by wyciągnąć z torby ulubioną książkę lub gazetę z ciekawym artykułem, zatopić się lekturze i choć na chwilę zapomnieć o zgiełku miasta? Zajmujesz wygodne miejsce, otwierasz książkę i nagle słyszysz przeszywająco głośny dźwięk dzwonka telefonu.
Po chwili Pani siedząca naprzeciwko odbiera i zaczyna rozmawiać przez telefon komórkowy. W trakcie długiej rozmowy, dowiadujesz się co dzisiaj zje na obiad, jaką sukienkę wczoraj kupiła, kiedy i gdzie ostatnio się bawiła i poznajesz szereg życiowych historii swojej współpasażerki, których tak naprawdę w ogóle nie masz ochoty słuchać. Do tego takie rozmowa jest tak głośna i uciążliwa, że najchętniej poprosiłbyś o zakończenie połączenia lub opuszczenie autobusu. Jednak co zrobić gdy takie sytuacje stają się nagminne?

Od 1 września 2009 r, w warszawskim metrze rusza kampania pod hasłem przewodnim: "Twoja Komórka to Twoja rozmowa, nie wszyscy wokół muszą ją słyszeć".

Kampania jest elementem trwającej od roku społecznej akcji edukacyjnej Moja Pierwsza Komórka, która uczy jak bezpiecznie i rozsądnie korzystać z telefonu komórkowego. Promowana zasada została wyłoniona spośród ponad tysiąca nadesłanych propozycji w konkursie na 8 zasadę Fonia (bohatera akcji Moja Pierwsza Komórka).

Organizatorem akcji jest firma CenterNet S.A. – nowy operator komórkowy. Kampania w metrze jest realizowana przy współpracy firmy AMS S.A., właściciela sieci nośników City Info TV, w warszawskim metrze.

Szymon Daniłowicz z firmy AMS Spot powiedział:

Dostrzegamy potrzebę promowania kultury korzystania z telefonów komórkowych w środkach transportu miejskiego, dlatego z chęcią włączyliśmy się w promowanie akcji Moja Pierwsza Komórka.


Kampania w warszawskim metrze potrwa kolejne 2 tygodnie, spot będzie można zobaczyć raz w ciągu każdej godziny. Łączna liczba emisji spotu w kampanii to 266.


Anna Gołębicka, Dyrektor Marketingu CenterNet S.A. powiedziała:
Kampania wykorzystuje kontekst sytuacyjny. Wierzymy, że to kontekstowe przypominanie zasad kulturalnego i bezpiecznego korzystania z telefonów komórkowych przyniesie korzyści nie tylko dzieciom, dla których powstała akcja Moja Pierwsza Komórka, ale również wszystkim pasażerom.
reklama

Ostatnie opinie internautów

BlueMan 4.09.2009 @ 16:07
Rozmowa przez komórkę to jeszcze nic... gorzej jak te małolaty słuchają muzyki :/

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Iloczyn liczb 5 i 1 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości