PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Contactis Civil Service - przyjazny urząd

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/contactis-civil-service-przyjazny-urzad-3781.html
QR Code
Contactis Civil Service - przyjazny urząd

Michał Gruszka, 28 marca 2008, 11:24
Tagi: ciekawostka, Internet

Wind Telecom, po zakończonym sukcesem wdrożeniu systemu Contactis WebPhone w Urzędzie Miasta w Lublinie, wprowadził do oferty nowy produkt dedykowany dla sektora administracji publicznej – Contactis Civil Service. Rozwiązanie skierowane do urzędów, znacznie poszerza możliwości wykorzystania telefonii, jako najbardziej efektywnego kanału komunikacji z obywatelami. Produkt pomoże polskiej administracji podnieść jakość świadczonych usług, zgodnie ze standardami obowiązującymi w Unii Europejskiej. System Contactis Civil Service umożliwia kompleksową, automatyczną obsługę obywateli, kontaktujących się z urzędem.

Contactis Civil Service jest kompletnym systemem zapewniającym automatyczną obsługę mieszkańców dzwoniących do urzędu i nie wymagającym stałej opieki administratora. System dostarcza również mechanizmy potrzebne do przekierowania telefonicznych połączeń przychodzących do wybranych urzędników, zapewniając tym samym kompletną obsługę obywatela w procesie komunikacji z urzędem.

Rozwiązanie powstało w wyniku analizy potrzeb sektora administracji publicznej, który po wejściu Polski do Unii Europejskiej stanął przed nowymi wyzwaniami, związanymi z koniecznością podniesienia jakości świadczonych usług. Wiele urzędów wprowadziło systemy portali miejskich i obsługi mieszkańców, usprawniając w ten sposób relacje z obywatelami.

Przykłady spraw, które mogą zostać obsłużone w pełni automatycznie:
• sprawdzanie statusu sprawy załatwianej w urzędzie,
• odsłuchanie informacji o urzędzie (godziny otwarcia, telefony kontaktowe, sposoby załatwiania spraw),
• sprawy obywatelskie (ewidencja podmiotów gospodarczych, decyzje w sprawach dowodów osobistych).

Jeśli osobie dzwoniącej nie wystarczą informacje przedstawiane przez system w sposób automatyczny, może również zażądać połączenia z urzędnikiem. Przed zestawieniem takiego połączenia system wykorzysta wszelkie informacje pobrane wcześniej od dzwoniącego (np. rodzaj sprawy, oddział odpowiedzialny za dane zagadnienie) tak, aby rozmowa trafiła do najbardziej kompetentnej osoby, potrafiącej udzielić wyczerpujących informacji.

Contactis udostępnia również dedykowane raporty pozwalające weryfikować przydatność systemu oraz oceniać ilu mieszkańców załatwiło interesujące ich sprawy w pełni automatycznie, a ilu zdecydowało się na połączenie z urzędnikiem. Na podstawie takich danych można lepiej dopasowywać informacje udostępniane przez system oraz liczbę urzędników odbierających połączenia telefoniczne od interesantów.

Źródło: 4press

reklama

Ostatnie opinie internautów

Brak komentarzy

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Suma liczb 9 i 4 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości