PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Coraz więcej problemów z naprawą uszkodzonych telefonów

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/coraz-wiecej-problemow-z-naprawa-uszkodzonych-telefonow-6107.html
QR Code
Coraz więcej problemów z naprawą uszkodzonych telefonów

Według informacji dziennika Polska lawinowo rośnie liczba klientów, którzy mimo ważnej gwarancji producenta nie mogą naprawić zepsutych aparatów telefonicznych. Serwisy coraz częściej odmawiają napraw tłumacząc, że doszło do zalania lub zawilgocenia telefonów.

Proceder często jest tylko wymówką dla serwisów aby klienci nie mogli skorzystać ze swoich uprawnień. Odpowiedzialność sprzedawcy i producenta zachodzi tylko wtedy, gdy urządzenie ma wady fabryczne, wówczas punkt sprzedaży jest zobowiązany do bezpłatnego usunięcia wad lub wydania nowego urządzenia w ciągu dwóch lat od zakupu. Najczęściej sprzedawcy wadliwy towar wysyłają do autoryzowanych serwisów producentów telefonów komórkowych - i tu zaczyna się gehenna. Jeśli urządzenie dotrze w całości z punktu do serwisu, to jeszcze pół biedy, gorzej gdy serwis uzna zalanie lub inne mechaniczne uszkodzenie.

Nie jest tajemnicą, że jakość obsługi serwisowej w Polsce z roku na rok systematycznie spada. Świadczy o tym coraz więcej przypadków, z którymi zmagają się sprzedawcy sprzętu komórkowego - także operatorzy komórkowi. Zdarza się również, że telefony giną i klienci nie mogą wyegzekwować zwrotu urządzeń przez wiele tygodni.

Źródło: Polska The Times

reklama

Ostatnie opinie internautów

odchodzi4 24.06.2009 @ 08:55
Polecam autoryzowany serwis SE http://www.w-support.pl/welcome_pl.asp
szybko naprawią tel SE a nie popsują .Za przesyłkę wysłaną kurierem klient nie płaci tylko serwis. Wysyłałem już 3 tel i każdy wrócił naprawiony za pierwsza próbą (2 wymienili od razu nawet nie naprawiali). Nie robią problemów i gdy telefon ma więcej usterek to od razu wymieniają na nowy.Nie to co inne autoryzowane serwisy które tak naprawiają fona że po naprawie tel wykazuje więcej usterek niż było.Jeszcze raz polecam uczciwy i porządny serwis.Po co użerać się z naprawą gwarancyjną gdzieś indziej.
sylwek2k 25.06.2009 @ 14:32
Tylko, ze w 90% klienci klamia w zywe oczy, ze telefon nie zostal np zalany, albo ze nie uderzyli nim nigdzie /a np pekniecie wyswietlacza jest ewidentnie widoczne juz w momencie przyniesienia tel. do sklepu/ Niestety, ale kazdy upadek telefonu na ziemie moze spowodowac uszkodzenie mechaniczne, ktorego wprost nie widac, a ktore wczesniej, czy pozniej moze sie ujawnic..
Snipper 27.06.2009 @ 14:31
Właśnie, przede wszystkim by użytkownik dając swój telefon do serwisu mówił prawdę !
lechstan1 7.12.2009 @ 22:16
to po co jest ta gwarancja 2 lata , telefon służy do rozmów w domu i na dworze, a nie żeby był zawinięty celofan, telefon kosztuje nie 1zł czy 59zł tylko np. 55zł *24 miesięce.

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Iloczyn liczb 5 i 6 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości