PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Datera SA Liderem Innowacji 2007

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/datera-sa-liderem-innowacji-2007-2833.html
QR Code
Datera SA Liderem Innowacji 2007

Michał Gruszka, 13 grudnia 2007, 14:35
Tagi: Datera

Trójmiejska spółka Datera SA już po raz drugi zdobyła statuetkę „Pomorski Lider Innowacji”. Nagrodę przyznano za stworzony przez Daterę, a następnie uruchomiany na platformie FreecoNet pakiet usług dodanych, wykorzystujących technologię syntezy mowy.

Tytuł Pomorskiego Lidera Innowacji przyznawany jest w corocznym konkursie, organizowanym przez Agencję Rozwoju Pomorza SA. Celem konkursu jest promowanie innowacyjnych przedsiębiorstw regionu pomorskiego. W tegorocznej edycji konkursu, Datera SA zwyciężyła w kategorii „Innowacyjna Usługa”. Wyróżniono zestaw usług dodanych z zastosowaniem syntezy mowy - najnowsze rozwiązania wdrożone na platformie FreecoNet. To już drugie z rzędu wyróżnienie dla Datery SA tytułem „Pomorski Lider Innowacji”. Przed rokiem firma zdobyła identyczną statuetkę za stworzenie platformy FreecoNet, umożliwiającej darmowe rozmowy pomiędzy abonentami różnych operatorów.

Zwycięskie, nowe usługi dodane zostały wprowadzone na platformie FreecoNet we wrześniu br. Są przeznaczone przede wszystkim dla klientów biznesowych, którzy dzięki ich zaimplementowaniu w firmach, mogą usprawnić funkcjonowanie linii telefonicznych oraz obsługę klientów i partnerów. Jedną z najciekawszych nagrodzonych usług jest rozbudowany IVR, który pozwala na stworzenie profesjonalnego systemu powitań i przekierowań połączeń w firmie, bez angażowania środków na zakup centralki telefonicznej czy wynajmowania profesjonalnych lektorów do nagrywania komunikatów głosowych. Te komunikaty można bowiem stworzyć w panelu WWW FreecoNet – wpisując z klawiatury tekst, który zostanie następnie odczytany przez wirtualnego lektora.

Wśród docenionych usług FreecoNet jest też CallCenter – istotna funkcjonalność dla firm, dla których sprawny kontakt z dzwoniącymi klientami jest sprawą priorytetową. CallCenter we FreecoNet posiada możliwość tworzenia kolejek abonentów oczekujących na połączenie. To oznacza, że dzwoniący klient jest niezauważalnie przełączany pomiędzy konsultantami aż do momentu, kiedy jego połączenie będzie mogło być obsłużone.

Ciekawą usługą jest także „Aplikacja”. Umożliwia ona firmom czy instytucjom stworzenie dla swoich klientów kolejnego kanału dostępu do własnej bazy danych. Polega to na tym, że klient wywołując z klawiatury telefonu określoną komendę, zyskuje dostęp do danych, które są mu przekazywane głosowo, z użyciem syntezatora mowy. „Aplikację” można zastosować w sklepach internetowych (sprawdzanie statusu zamówienia), dziekanatach (informacja o wynikach egzaminu) czy np. wodociągach (podawanie stanu licznika z klawiatury telefonu). Możliwości zastosowania w firmie usługi „Aplikacja" jest bardzo dużo a ograniczeniem jest jedynie wyobraźnia.

mówi Krzysztof Malicki, Prezes Zarządu, Datera SA. powiedział:

Najnowsze usługi dodane we FreecoNet, które w tym roku przyniosły nam statuetkę Pomorskiego Lidera Innowacji, to znów przysłowiowy strzał w dziesiątkę pod kątem zapotrzebowań rynku na tego typu rozwiązania. W poprzedniej edycji konkursu zostaliśmy również nagrodzeni – wówczas za stworzoną platformę FreecoNet. Te nagrody zachęcają nas do podejmowania kolejnych wysiłków i tworzenia nowych, funkcjonalnych rozwiązań, których na świecie jesteśmy pionierami.
reklama

Ostatnie opinie internautów

Brak komentarzy

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Iloczyn liczb 8 i 4 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości