PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Ditel i pkt.pl łączą siły w promocji swoich usług

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/ditel-i-pkt-pl-lacza-sily-w-promocji-swoich-uslug-4942.html
QR Code
Ditel i pkt.pl łączą siły w promocji swoich usług

Piotr Baranowski, 24 września 2008, 11:35
Tagi: DiTel, Telekomunikacja Polska (TP SA)

Ditel i Polskie Książki Telefoniczne – wydawcy na rynku yellow pages – rozpoczęli ogólnopolską kampanię promującą ofertę połączonych korzyści. Celem akcji jest prezentacja nowych książek telefonicznych, dostępnych również w wersji CD oraz serwisów internetowych zawierających dane teleadresowe przedsiębiorstw.

Ditel i Polskie Książki Telefoniczne należą w 100% do Grupy EDSA (Directories HOLDINGS SWEDEN AB).
Ditel obecny jest na rynku od 2002 roku, pkt.pl funkcjonuje na polskim rynku yellow pages. od 15 lat. W czerwcu 2007 European Directories S.A. nabyła 100% udziałów w pkt.pl, a w czerwcu 2008 kupiła 100% akcji DITEL SA. Łącznie firmy mają ponad 50% udział w rynku yellow pages w Polsce, ponad 6 mln nakładu publikacji oraz ponad 3 miliony unikalnych użytkowników internetu, dzięki czemu proponują klientom najatrakcyjniejszą ofertę.

Piotr Strzałkowski, prezes pkt.pl i Ditel SA. powiedział:

Wartość rynku yellow pages szacowana jest na około 300 mln zł dlatego zależy nam, aby dobrze wykorzystać potencjał obu spółek w walce o udziały rynkowe. Połączone siły DITEL i pkt.pl zaowocowały wzmocnioną siecią dystrybucji oraz większym dotarciem do odbiorców indywidualnych, firm oraz instytucji. Jesteśmy pewni, że zarówno nasi użytkownicy, jak i klienci odczują widoczną poprawę przy korzystaniu z tak szerokiej oferty.


Wspólna propozycja produktowa Dutel i pkt.pl dociera łącznie do ponad 10 milionów użytkowników. Produkty Ditel i pkt.pl stanowią komplementarną ofertę w zakresie white pages i yellow pages. Książka telefoniczna pkt.pl jest źródłem danych teleadresowych firm i instytucji. Natomiast "Książki telefoniczne tel.", wydawane przez DITEL, obok danych teleadresowych przedsiębiorstw, jako jedyne na rynku zawierają spisy klientów indywidualnych TP SA. Bazy danych firm dostępne są w wersji CD oraz w serwisach on-line. Spółki Ditel i pkt.pl rozwijają także narzędzia internetowe. W czerwcu 2008 ruszył m.in. serwis www.mobile.pkt.pl, który umożliwia korzystanie z zasobów pkt.pl za pomocą telefonu komórkowego. Przy współpracy z portalem WP.pl uruchomiono również serwis geolokalizacyjny DoCelu.pl. Skomponowane w ten sposób produkty stanowią kompleksową i unikalną propozycję na rynku yellow i white pages. Dzięki nim reklamodawcy mogą zwiększyć efektywność w dotarciu do różnych grup odbiorców.

We wrześniu materiały reklamowe dotyczące nowej oferty ukażą się w prasie regionalnej (Nowe Wiadomości Wałbrzyskie, Tygodnik Dzierżoniowski, Wiadomości Świdnickie, Tygodnik Podlaski), a w dalszej kolejności także w wybranych tytułach magazynów Wydawnictwa MURATOR. (Ponadto, w październiku na antenie Radia Zet oraz stacji lokalnych wystartuje emisja spotów radiowych. W ramach reklamy zewnętrznej od października billboardy pojawią się na ulicach Warszawy, Poznania, Krakowa, Wrocławia i Trójmiasta. Projekt kreatywny całości kampanii przygotowała Agencja Open. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Dział Marketingu spółek DITEL i pkt.pl.


Małgorzata Olszewska, Dyrektor Marketingu DITEL SA i pkt.pl. powiedziała:
Celem ogólnopolskiej kampanii jest przedstawienie nowych możliwości reklamowych, jakie powstały dzięki współpracy DITEL i pkt.pl. Wspólna oferta jest obecnie jedną z najciekawszych propozycji na rynku yellow pages. Nasi klienci uzyskują dostęp do rozbudowanych zasobów informacyjnych oraz szerszy pakiet narzędzi internetowych.

Spółki DITEL i pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne rozbudowują swoją ofertę handlową. Do końca 2008 firmy mają zamiar wprowadzić na rynek m.in. tematyczną serię książek telefonicznych na CD. Z początkiem roku 2009 rozpocznie się intensywna kampania reklamowa rozszerzonego pakietu produktów.

reklama

Ostatnie opinie internautów

zdegustowany 26.09.2008 @ 10:55
A co z pracownikami?
Może ktoś z góry orientuje się co w chwili obecnej dzięki owej fuzji przeżywają pracownicy.
Całe szczęście, że istnieją instytucje które pomagają w takich sytuacjach.

Wiesio 26.09.2008 @ 23:48
Co masz na myśłi?
;) dziunia 5.11.2008 @ 20:12
ciekawe ciekawe... panoramka wyjdzie na tym najlepiej ;) jaka nowa oferta co za kit co za kit
jedynie wieksze zamieszanie, teraz to sie dopiero zacznie dziać ...
;) . 9.01.2009 @ 00:06
no i się zaczęło ...
1-osobowa-firma 1.04.2010 @ 11:49
Opiszę jak PKT oszukuje klientów:
Na etapie pozyskiwania zamówienia nawet niewielkie jednoosobowe firmy są
bombardowane przez agentów PKT.
Oczywiście agent PKT przyjedzie do klienta w każdym terminie i o każdej porze
wystarczy tylko się umówić.
Na spotkaniu agent przedstawi warianty umów i tak jak w moim przypadku obieca że
wszystko: CAŁĄ TREŚĆ OGŁOSZENIA UMIEŚCI SAM W PORTALU PKT WYSTARCZY MU DOSŁAĆ
DANE NA ADRES MAILOWY
Podpisujemy umowę i ...
I TU SIELANKA SIĘ KOŃCZY !!!!

Możecie wysyłać dane na adres mailowy agenta - bez odpowiedzi
Możecie przesłać dane na adres PKT - bez odpowiedzi
Oj przepraszam, już po miesiącu zaczniecie otrzymywać wezwania do zapłaty,
wezwania odsetkowe i groźby skierowania sprawy do firmy windykacyjnej lub wprost
na drogę postępowania sądowego.

NIE OTRZYMACIE ŻADNEGO WYJAŚNIENIA dlaczego przyrzeczone ustne uzgodnienia nie
zostały wykonane. Jedyną odpowiedzią będzie że dane możecie sami wprowadzić na
ich portal po zalogowaniu.
cdn..
1-osobowa-firma 1.04.2010 @ 11:50
cd/2/2
W warunkach umowy jest punkt 1.6 który mówi ze PKT może wykonywać umowę przez
podwykonawców za których ponosi odpowiedzialność jak za własną.

Jednak to że tą pracę miał wykonać agent PKT nikogo w PKT nie obchodzi. Agentom
PKT płaci za pozyskanie umowy a nie za obsługę klienta.
Na obsługę klienta PKT nie ma funduszy.
----------------------------------------
Jedyne co sfinansuje dla klienta jeszcze PKT to egzekucja kwoty umowy.

To tyle.

PS.
Nie pomaga wypowiedzenie umowy nawet bezpośrednio po fakcie stwierdzenia że
uzgodnienia ustne z agentem nie są realizowane gdyż "drobnym druczkiem" w
warunkach umowy w pkt.7 jest zapisane że odstąpienie od umowy bez zgody PKT jest
możliwe TYLKO w ciągu JEDNEGO DNIA sic! od jej podpisania.
- ciekawe czy to jest zgodne z prawem konsumenckim?

Piszcie jeżeli udało się Wam zmusić PKT do realizowania obiecanych usług jeżeli
nie "głosujmy nogami".
Ad@m 9.03.2011 @ 21:05
PKT.pl ? NIE POLECAM nikomu !

Omijać szerokim łukiem, chyba że nie szanujecie swojego czasu i pieniędzy.
kabo 12.03.2012 @ 19:46
Jedna złodziejska banda, bo po otrzymaniu telefonu o modernizacji konta google, okazało się, że oszust z pkt.pl podawał się za moderatora istniejącego konta w google i od roku próbują wyłudzić nienależne pieniądze, bo nie zawierałem żadnej umowy z tym usługodawcą i nawet nie znam żadnych warunków czy regulaminu!
Tak, że uważajcie na oszustów!

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Iloczyn liczb 5 i 2 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości