PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Era: Jesteśmy gotowi, ale potrzebne testy i ustalenia z innymi operatorami

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/era-jestesmy-gotowi-ale-potrzebne-testy-i-ustalenia-z-innymi-operatorami-6096.html
QR Code
Era: Jesteśmy gotowi, ale potrzebne testy i ustalenia z innymi operatorami

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, jest gotowy technicznie do obsługi wniosków MNP, ale musi przetestować procedury i podpisać odpowiednie porozumienia z innymi operatorami - wynika z wypowiedzi operatora dla portalu PasjaGSM.pl

PTC posiada wszelkie niezbędne możliwości techniczne umożliwiające wdrożenie rozwiązań pozwalających na szybkie przenoszenie numeru. Jednak aby wprowadzić takie rozwiązania, które sprawdzą się w rzeczywistości, niezbędne jest ich wcześniejsze uzgodnienie, zawarcie odpowiednich porozumień międzyoperatorskich i przetestowanie ich z pozostałymi operatorami, zarówno infrastrukturalnymi, jak i stacjonarnymi, a także z wieloma MVNO.

Niewątpliwie wprowadzenie rozwiązania centralnego, które uwzględniałoby specyfikę działania wszystkich podmiotów na rynku znacznie przyśpieszyłoby i uprościło cały proces- usłyszeliśmy w Biurze Prasowym PTC.

Źródło: PasjaGSM.pl

reklama

Ostatnie opinie internautów

nick 19.06.2009 @ 18:19
Jak nie patrzec PTC zainwestowalo sporo w rozwoj i szkolenie swoich pracownikow. Nie tak dawno rozbudowali jeszcze bardziej dzial obslugi klienta wiec faktycznie moga i sa gotowi na to by sprostac tym wymagania. Ale jeden operator to za malo. Plus juz zapowiedzial ze nie zdarzy...
odchodzi4 19.06.2009 @ 20:55
ja właśnie ostatnio też zauważyłem,że rozbudowali w erze dział obsługi klienta i zatrudnili idiotów którzy nie znają regulaminu i cennika. Od kilku miesięcy idioci nie umieją przyjąć telefonicznej reklamacji. Każdy ma inny przepis który mu tego zabrania.
Bolek 19.06.2009 @ 21:10
To chyba nie widziałeś obsługi w Play gdzie nawet najmniejsza sprawa staje sie opcja nie do rozwiązania. Zresztą sami się do tego przyznali, otwierajac nowa możliwość informowania o problemie rzecznika. Jak dla mnie pomyłka bo jawnie oszczędzają na inwestycji w swoich pracowników co przekłada się naprawde na niską jakość świadczonych usług. W Erze, z tego co czytam po sieci, ludzie raczej chwalą ich obsługę. Może po prostu trafiłeś na nową osobę która nie bardzo wiedziała jak się zachować ale jakość obsługi w Erze w porównaniu do innych opów jest dobra.
odchodzi4 19.06.2009 @ 22:10
Bolek w playu wiem jaka jest obsługa przerabiałem to aż za dobrze tam pracują analfabeci którzy nie umieją liczyć ani pisać nie rozróżniają minut od sms, wap od połączeń głosowych nie znają regulaminu ani oferty wprowadzonej przez operatora każdy pracownik ma swój regulamin.jak jesteś taki obrońca ery to złóż reklamacje telefoniczną i zażądaj zwrotu na konto. ciekawe czy ci się to uda.Na pewno będziesz miał problemy
Sprawdź biling a znajdziesz na pewno coś nie słusznie naliczonego bo jest awaria od dłuższego czasu źle nalicza opłaty i dopisuje połączenia na bilingu wykonane przez innych klientów.
zozin 20.06.2009 @ 17:57
zgadzam się z odchodzi4. w ogóle to co robiło Play ostatnimi czasy to takie zagranie nie czyste. też nigdy nie przejdę do tej sieci właśnie za to że tak postępują. poza tym dobrze mi w Erze
sam 21.06.2009 @ 14:52
a ja ta mam gdzieś jaka jest obsługa klienta. System ma działać dobrze. Oferta Play Fresh jest tak prosta że nie ma prawa tam nic nie działać lub źle naliczać. Są tylko dwie stawki 29gr/min do wszystkich sieci i w pakietach 5gr/min do play i na stacjonarne - ważność rozmów wychodzących na rok. Jak będą kręcić to po prostu wyrzucę kartę do kosza - a w obecnym czasie nie ma sensu mieć abonamentu. Jak nie ma się abonamentu to nie trzeba korzystać z biura obsługi. A jak już się zadzwoni - to mówi się tak - "albo załatwicie porządnie moją sprawę albo powiedzcie szefostwu że przez Waszą głupotę i brak profesjonalizmu straciliście kolejnego klienta. Czekam parę dni i albo sprawę załatwicie porządnie albo karta ląduje w śmietniku - pozdrawiam" i tak powinno się rozmawiać z operatorem korzystając z ofert typu pre-paid
Olo 22.06.2009 @ 02:02
#zozin
Dzięki takim Era żyje, a Ty masz taniej dzięki takim co są w Play.
Miki 22.06.2009 @ 18:22
Ja tez jestem w Erze i nigdzie sie nie ruszam. W Play sa inne problemy jak brak zasiegu czy nie do konca "pelna" oferta abonamentowa. Gdzie nawet minuty nie przechodza z mc na mc wiec o czym tu mowic.

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Suma liczb 2 i 2 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości