PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Era wprowadza nową platformę obsługi klientów

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/era-wprowadza-nowa-platforme-obslugi-klientow-4928.html
QR Code
Era wprowadza nową platformę obsługi klientów

Piotr Baranowski, 17 września 2008, 11:57 (ostatnio zmodyfikowano w środa, 17 września 2008 o 11:57)
Tagi: BOK, Era, Polska Telefonia Cyfrowa (PTC)

Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o., operator sieci Era, jako pierwsza firma w Europie centralnej zdecydowała się na wprowadzenie programu Customer Experience Management (CEM). Jest to strategia pozwalająca na zarządzanie wiedzą na temat sposobów korzystania z usług przez klientów i umożliwia zaoferowanie im optymalnych rozwiązań na podstawie zebranych informacji.

CEM składa się z trzech podstawowych filarów: nowej filozofii obsługi klienta opartej na specjalnie w tym celu zaprojektowanych procesach biznesowych, innowacyjnej technologii oraz specjalistycznego oprogramowania.

Bruno Jacobfeuerborn, Dyrektor ds. Eksploatacji Sieci w Polskiej Telefonii Cyfrowej powiedział:

W sektorze telekomunikacyjnym szczególnie ważna jest zmiana akcentów z podejścia skoncentrowanego na infrastrukturze na podejście zogniskowane na usłudze i użytkowniku. Już teraz widzimy, że nasza innowacyjna platforma CEM ułatwi nam w znacznym stopniu rozpoznanie indywidualnych potrzeb każdego z naszych klientów. Dzięki nowoczesnej technologii systemu CEM, będziemy mogli lepiej i w czasie rzeczywistym dostosować naszą ofertę do oczekiwań klienta oraz zapewnić wysoki poziom obsługi. Szanując oczekiwania naszych klientów specjalnie dla nich tworzymy oferty rynkowe.

Zastosowane w CEM rozwiązania umożliwiają, m.in., aktywne wspomaganie klientów w konfiguracji urządzeń końcowych pozwalających na korzystanie z zawansowanych usług, np. dostępu do Internetu lub serwisów multimedialnych.

Customer Experience Management łączy w jeden system technologie sieciowe i działania firmy skierowane na rozwój infrastruktury z wprowadzaniem nowoczesnych usług oraz obsługą klienta. Jednym z najważniejszych elementów systemu CEM jest bezpośrednia obsługa użytkowników, dlatego w pierwszej kolejności został on wdrożony w biurze obsługi abonenta, gdzie przeprowadzono program specjalnych szkoleń wprowadzających nową filozofię działania.

2 października 2008r. Polska Telefonia Cyfrowa wspólnie z Politechniką Warszawską organizuje międzynarodową konferencję poświęconą zastosowaniu CEM w branży telekomunikacyjnej, na której swoimi spostrzeżeniami podzieli się grono autorytetów zarówno ze środowiska biznesowego jak i akademickiego.

reklama

Ostatnie opinie internautów

olo 18.09.2008 @ 20:08
hmm wydaje sie bardzo ciekawa i przydatna opcja, zbieranie info kto z czego wiecej korzysta bedzie zauwazalne, i pewnie przy proponowaniu taryf czy ofert bedzie brane pod uwage, takze uwazam to za niezly pomysl

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Suma liczb 5 i 7 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości