PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Firmy Siemens i Polycom ogłaszają współpracę partnerską w dziedzinie Unified Communications

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/firmy-siemens-i-polycom-oglaszaja-wspolprace-partnerska-w-dziedzinie-unified-communications-6981.html
QR Code
Firmy Siemens i Polycom ogłaszają współpracę partnerską w dziedzinie Unified Communications

Mariusz Burski, 22 stycznia 2010, 21:40
Tagi: Polycom, Siemens

Grupa Siemens Enterprise Communications, światowy lider w dziedzinie rozwiązań unified communications (UC) oraz firma Polycom, światowy lider w dziedzinie technologii telepresence oraz komunikacji audiowizualnej, ogłosiły w dniu dzisiejszym strategiczne partnerstwo oraz zawarły globalną umowę dotyczącą sprzedaży rozwiązań na bazie platformy Siemens OpenScape, co umożliwi klientom odnoszenie korzyści związanych z podniesieniem wydajności i oszczędnością dzięki płynnej implementacji rozwiązań telepresence, wideokonferencji w jakości HD oraz aplikacji współpracy oferowanych przez firmę Polycom w ramach środowiska unified communications firmy Siemens.

"Komunikacja wizualna stanowi główny element współpracy w ramach unified communications i w znaczny sposób wpływa na wydajność organizacyjną i sukces naszych klientów. Dzięki współpracy z firmą Polycom, Siemens oferować będzie klientom kompleksowe rozwiązanie do realizacji komunikacji wizualnej w przedsiębiorstwach w oparciu o platformę Siemens UC" powiedział Mark Stone, Prezydent i CEO w firmie Siemens Enterprise Communications. "Praca z liderem w branży, firmą Polycom, daje nam możliwość kontynuowania założeń Otwartej Komunikacji i oferowania pełnej gamy zintegrowanych rozwiązań komunikacji wizualnej, które spełniają potrzeby naszych klientów."

"Organizacje w branży wdrażają rozwiązania komunikacji wizualnej firmy Polycom w celu podniesienia wydajności i produktywności geograficznie rozproszonych zespołów, jak również w celu umocnienia relacji z klientami, partnerami i dostawcami" powiedział Robert Hagerty, Prezydent i CEO Polycom. "Dzięki współpracy z firmą Siemens możemy dostarczać wszechstronne rozwiązania współpracy z wykorzystaniem podstawowych narzędzi komunikacyjnych wykorzystywanych przez ludzi każdego dnia, jak również w charakterze zintegrowanego elementu kompleksowego rozwiązania UC, które jest proste w zarządzaniu i użytkowaniu."

Firma Siemens koncentruje się na zastosowaniu rozwiązań wideo, które stanowić będą część kompleksowej platformy unified communications. W ramach globalnej umowy na sprzedaż, Siemens oferować będzie klientom rozwiązania komunikacji wizualnej firmy Polycom, w tym nagradzane rozwiązania telepresence do zastosowań indywidualnych, w salach konferencyjnych oraz rozwiązania typu "immersive", systemy wideokonferencyjne, jak również aplikacje współpracy. Będą one implementowane na najbardziej skalowalnej i niezawodnej platformie infrastruktury do komunikacji wizualnej w branży, która zapewnia scentralizowane zarządzanie i realizację (provisioning); funkcje obsługi konferencji w wielu sieciach; funkcje firewall; funkcje nagrywania, przesyłania i zarządzania treścią wideo; jak również zapewnia kompatybilność z innymi standardowymi systemami telepresence oraz starszym sprzętem wideokonferencyjnym.

Mostki konferencyjne z serii RMX firmy Polycom otrzymały certyfikat Siemens i zostały uznane za w pełni interoperacyjne z serwerem OpenScape Unified Communications, innowacyjną platformą dla oprogramowania unified communications, która została zaprojektowana, aby zniwelować dawne sztuczne bariery pomiędzy tradycyjnie oddzielanymi systemami głosowymi, wideo i UC, a także może obsługiwać pełny zakres aplikacji UC.

Firma Siemens będzie oferowała klientom rozwiązania komunikacji wizualnej firmy Polycom, które będą wspierane przez jej własne usługi zarządzania. Usługi zarządzania oferowane przez Siemens zapewniają całodobowy (24x7) monitoring sieci i urządzeń, który jest realizowany z globalnego centrum operacyjnego sieci wideo (Video Network Operations Center). Siemens oraz Polycom będą również oferować dedykowane całodobowe (24x7) usługi wsparcia technicznego i utrzymania w celu umocnienia oferty zarządzania usługami.

Źródło: Comm Start

reklama

Ostatnie opinie internautów

Brak komentarzy

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Iloczyn liczb 2 i 5 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości