PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Jak Play zachęca do przejścia

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/jak-play-zacheca-do-przejscia-9232.html
QR Code
Jak Play zachęca do przejścia

Maciej Celmer, 23 maja 2011, 15:07
Tagi: Play, Project4 (P4), reklama

Sieć Play, tuż po konferencji poświęconej T-Mobile zaprezentowała ulepszenia swojej oferty o kolejne dodatkowe minuty i uatrakcyjnienie abonamentów. Aby wskazać różnicę, operator oddał do dyspozycji klientów prostą porównywarkę ofert.

Dostępna na play.pl porównywarka ofert działa tylko w zakresie kwot do 50, 70 i 100 zł. Wskazane oferty dotyczą usług abonamentowych dla klientów indywidualnych. Nieco skąpo jest to rozwiązane.

Operator wspomógł tą kampanię nowymi reklamami. Jedna jest dłuższa, druga krótsza. Ponadto pojawił się nowy bilboard.



Źródło: Play

reklama

Ostatnie opinie internautów

@czlowiek98 24.05.2011 @ 19:04
Wcale mnie nie dziwi że Play też chce skorzystać na rebrendingu,
pytanie czy to zagranie fair jest sporne... moim zdaniem lepiej te siły
przeznaczyć np. na wprowadzenie rabatów dla stałych klientów typu
obniżka według stażu lub liczbie usług.
ewa 3.06.2011 @ 14:41
@człowiek98: wydaje mi się , że w każdej sieci powinny być obniżki ze względu na staż w sieci. Swoją drogą zabrakło mi tu ofert internetowych. Pozostali operatorzy w tym czasie wprowadzali nowe możliwości. Przykładowo w Orange : day by day i oferty z netbookami za 1 zł (a przynajmniej w bussines everywhere), ale widocznie nie można mieć wszystkiego

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Różnica liczb 11 i 11 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Nike Air Max 2017... 28.08.2017, 10:12

New adidas superstar sale 28.06.2017, 11:12

nike air max 1 ultra... 28.06.2017, 10:53

nike free 4.0 flyknit... 28.06.2017, 10:37

Nike Air Max 90 Ultra... 28.06.2017, 10:12

Archiwum wiadomości