PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Już wkrótce możliwa lepsza obsługa w BOA

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/juz-wkrotce-mozliwa-lepsza-obsluga-w-boa-698.html
QR Code
Już wkrótce możliwa lepsza obsługa w BOA

Piotr Baranowski, 27 marca 2007, 14:15
Tagi: Alcatel-Lucent

Firma Genesys prezentuje swoją koncepcję Dynamicznego Contact Center, które umożliwi reorganizację obsługi klienta przez przedsiębiorstwa.

Spółka należąca do Alcatel-Lucent, to jedyna firma, która jest w 100% ukierunkowana na dostarczanie oprogramowania do zarządzania interakcjami z klientem – przez telefon, Internet lub e-mail. Oprogramowanie Genesys dynamicznie łączy klienta z odpowiednim źródłem – samoobsługowo lub z pomocą asystenta – aby spełnić potrzeby klienta, w pełni zadbać o realizację jego celów i efektywnie wykorzystać wszystkie zasoby organizacji. Obsługując 4000 firm i agencji rządowych w 80 krajach, Genesys przeprowadza ponad 100 milionów interakcji z klientami każdego dnia. Firmy i agencje rządowe korzystające z oprogramowania Genesys mogą usprawnić funkcjonowanie całej instytucji, od contact center do back office, w celu zwiększenia satysfakcji klienta. W rezultacie rozwiązania oferowane przez Genesys pozwalają zapobiec frustracji klienta oraz zwiększyć skuteczność i innowacyjność organizacji.

Opracowując swoją koncepcję, firma Genesys przyjrzała się działalności światowych liderów w obsłudze klienta, które obecnie korzystają z jej oprogramowania. Wśród nich należy wymienić osiem z dziesięciu największych na świecie banków i dziesięć największych firm telekomunikacyjnych.

reklama

Ostatnie opinie internautów

Brak komentarzy

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Iloczyn liczb 1 i 5 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Nike air max 90... 30.11.2017, 09:03

adidas superstar adicolor 30.11.2017, 08:56

Nike free bionic 30.11.2017, 08:50

Nike air max 1... 30.11.2017, 08:43

adidas adizero crazy... 30.11.2017, 08:36

Archiwum wiadomości