PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Kampania Dialog`u

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/kampania-dialog-u-8773.html
QR Code
Kampania Dialog`u

Maciej Celmer, 15 marca 2011, 10:54
Tagi: Dialog, reklama, wideo

Dialog rozpoczął kampanię dla klientów indywidualnych „Ocean możliwości”. Kampania ma na celu wzmocnienie świadomości marki i wizerunku operatora. Ponadto, ma pokazać Dialog jako dostawcę pakietów usług multimedialnych, swiadczonych w oparciu o technologie światłowodową.

Bohaterem spotu jest rybka żyjąca w podwodnym świecie. Kampania DIALOGu potrwa do końca maja br. Animowane spoty telewizyjne (30 i 15-sekundowe) będą emitowane na kanałach ogólnych i tematycznych. Na potrzeby kampanii internetowej przygotowano dedykowany landing page dostępny pod adresem www.dialog.pl/oceanmozliwosci oraz kreacje reklamowe emitowane na ogólnopolskich portalach i w sieciach afiliacyjnych. Wsparciem kampanii są ponadto materiały BTL i POS oraz niestandardowe działania outdoorowe.

Anna Jaśkowska, starszy konsultant ds. komunikacji marketingowej Telefonii DIALOG S.A. powiedziała:

Już 21 marca br. startuje mobilny punkt sprzedaży DIALOGu, czyli specjalny pojazd dostosowany do obsługi klientów. W tak niestandardowy sposób chcemy przybliżyć naszą nową ofertę i stworzyć najdogodniejsze warunki zakupu usług. Auto w kreacji oceanicznej aż przez 34 dni będzie do dyspozycji naszych klientów w wybranych lokalizacjach kraju

Jak to zwykle bywa w przypadku reklam animowanych, znajduje się też miejsce na akcent humorystyczny. Klienci na pewno skojarzą spot z popularnymi filmami wydanymi przez duże studia o tematyce życia podwodnego.


Źródło: Dialog

reklama

Ostatnie opinie internautów

dawid9222 15.03.2011 @ 11:05
Porównując tę reklamę do reklam Serca i Rozumu, bardziej do gustu przypadła mi reklama TP ;)
Podoba mi się za to, mobilny punkt sprzedaży.
Jeśli owy pojazd będzie ciekawie pomalowany, to ma szansę przyciągnąć wielu potencjalnych klientów.
A jak wiadomo, liczy się pierwsze wrażenie ;)
A tak nawiasem mówiąc, to nie zauważyliście, że reklamy humorystyczne są najlepiej odbierane?
Osobiście wolę się 'uśmiechnąć do reklamy' niż przez 30
sekund słuchać, jaki to dany produkt jest fantastyczny i niesamowity.
Czy to nie znaczy, że za jakiś czas, zamiast bloku reklamowego, będziemy oglądali kabaret? ;-)
sinbad 15.03.2011 @ 11:45
tutaj nie bedzie apostrofu.
"Kampania Dialogu" normalnie.
M&M 15.03.2011 @ 17:06
Skojarzą? Twórcy Nemo mogą pozwać :-). To żart oczywiście, ale przyjemna reklama. Nie rozumiem jednak jaki jest sens dla Dialogu reklamowania się w mediach ogólnopolskich. Tylko zawężona strategia. Ten "Ocean Możliwości" to chyba obowiązuje tylko na własnej sieci Dialogu? Ona jest bardzo ograniczona terytorialnie. Czy to nie jest tylko Lubin, Wrocław i coś jeszcze? Na stronie mają osoby dział dla ofert na kablu TP... Mam nadzieję, że ktoś przemyślał sposób prezentacji w internecie i dotarciu do targetu, w oparciu o chociażby klucz zamieszkania. Bez tego to mały pożytek z kampanii. Co mi po świadomosci marki, jeżeli z jej usług nie mogę skorzystać, a co więcej, nie zanosi się, aby to zmieniło się w najbliższym czasie.
Reklama naprawdę udana, przykuwa uwagę, użyto terminu światłowód, ktory przeciętnemu klientowi kojarzy sie pozytywnie...

Link nie działa, prowadzi do http://pasjagsm.pl/news/www.dialog.pl/oceanmozliwosci

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Różnica liczb 13 i 12 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości