PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > killbill zastąpił niebieską pigułkę

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/killbill-zastapil-niebieska-pigulke-9027.html
QR Code
killbill zastąpił niebieską pigułkę

Maciej Celmer, 15 kwietnia 2011, 10:55
Tagi: blupill, Entellico, killbill, Operatorzy

Firma Entellico, która jest odpowiedzialna za projekt blupill zmieniła nazwę swojego produktu na killbill, czyli zabij rachunek. Polscy matematycy, ekonomiści i informatycy z Poznania uruchamiają również nową wersję pierwszego optymalizatora wydatków na komórkę.

Nowa wersja usługi (wer. 0.95) zaprezentowana przez Entellico daje możliwość automatycznej optymalizacji wydatków nie tylko osobom związanym z operatorem umową, ale też użytkownikom telefonów na kartę.

Sebastian Barylski, szef firmy Entellico powiedział:

To bardzo ważna grupa klientów. Nie wiążą ich umowy, więc nie muszą pozostawać lojalni wobec swoich sieci. Dla nich najważniejsze jest to, by jak najlepiej zarządzać swoimi wydatkami i mieć najlepszą ofertę rynkową. Teraz będą mieli jeszcze lepszy wybór niż dotąd. W wynikach szczegółowych pre-paid widać kwotę doładowania i dodatki do taryfy. Kwota doładowania może być wyższa od kwoty miesięcznych wydatków, gdy doładowanie wystarcza na dłużej niż jeden miesiąc. Telefon użytkownika na kartę musi mieć ciągłość połączeń wychodzących.


Firma pokazała także jak działa usługa, gdy użytkownik chce mieć jednocześnie pełen wybór spośród całej oferty pre-paid i post-paid 4 największych operatorów. Usługa wyświetla wówczas kwoty za miesiąc korzystania z telefonu przez użytkownika dla zestawów taryf, usług dodanych i promocji spośród ofert na abonament i na kartę.

Zadaniem twórców, nowa wersja usługi daje szansę na zatarcie granic między rynkiem post-paid i pre-paid.

Wraz z nową wersją usługi rusza kampania reklamowa killbill-a pod hasłem “Wyrównaj rachunki”. Na stronach usługi, killbill.pl będzie można zobaczyć premierę filmu internetowego, który opowiada o koszmarze życia z wysokimi rachunkami. Reżyserem jest Rafał Skalski, a autorem zdjęć jest Jakub Giza - utalentowani filmowcy młodego pokolenia.

Nowa wersja usługi (0.95) będzie dostępna pod adresem www.killbill.pl jeszcze w tym tygodniu. Do końca miesiąca będzie można skorzystać z niej w promocyjnej cenie 1,90 zł brutto (1,5 zł netto dla Entellico) płatne przelewem lub 3,69 zł brutto (1,5 zł netto dla Entellico) płatne SMS-em. killbill w wersji podstawowej (wyniki tylko dla pre-paid lub post-paid) kosztuje nadal 1,30 zł brutto przelewem lub 2,46 zł brutto SMS-em.

Jak sprawdzi się usługa killbill, którą twórcy określają mianem rewolucji na rynku telekomunikacyjnym? Aby odpowiedzieć na to pytanie, będzie trzeba poczekać na opinie użytkowników, którzy zdecydują się z niej skorzystać. Kampania reklamowa daje do zrozumienia, że operatorzy narzucają odbiorcą swój sposób myślenia i nie są oni do końca świadomi wybieranych przez siebie usług. killbill ma wykończyć wysokie rachunki uiszczane przez klientów sieci na rzecz usług świadczonych przez operatorów.


Sebastian Barylski komentując nową nazwę powiedział:
Chodzi nam o to, żeby zbić rachunki i żebyśmy nie musieli się już głowić nad tym, za co właściwie płacimy.

Czy takie słowa przypadną do gustu operatorom i przejdą bez echa? Szef projektu sugeruje, że abonenci wielkiej czwórki nie wiedzą za co właściwie płacą. Wiadomo jednak, że przed podpisaniem abonamentu, klient analizuje oferty we własnym zakresie starając się wybrać tą najbardziej dla niego właściwą. Osobna sprawą są kwestie szczegółów regulaminów.

Zwróćmy jeszcze uwagę na to, że rzecznik Grupy TP wraz z rzecznikiem Play sugerowali, że podanie osobom trzecim hasła abonenckiego, niezbędnego do przeprowadzenia optymalizacji za pomocą usługi killbill, może wiązać się z dużym ryzykiem. Natomiast specjaliści wypowiadający się na rzecz Entellico przekonują, że projekt firmy jest całkowicie bezpieczny.

Więcej o Entellico i optymalizatorze wydatków można przeczytać w wiadomościach:
Rewolucyjny system doboru ofert telekomunikacyjnych?
Blupill budzi wątpliwości operatorów i narusza regulamin
Entellico vs. Operatorzy
TP odpowiada na zarzuty Entellico

Źródło: Entellico, wł

reklama

Ostatnie opinie internautów

Wojtek 57 18.04.2011 @ 12:31
Bardzo dobry pomysł. Na pewno się przyjmie bo nikt nie lubi płacić wysokich rachunków.SUPER!!!
Polak 29.01.2012 @ 15:20
Program skierowany jest na rynek polski. Dlaczego więc nazwa jest po angielsku? Czy pan Barylski wstydzi się języka polskiego? Kompleks jakiś?

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Iloczyn liczb 4 i 9 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości