PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Klienci oceniają proces przenoszenia numerów do Play

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/klienci-oceniaja-proces-przenoszenia-numerow-do-play-7936.html
QR Code
Klienci oceniają proces przenoszenia numerów do Play

Maciej Celmer, 28 października 2010, 10:50 (ostatnio zmodyfikowano w czwartek, 28 października 2010 o 11:34)
Tagi: MNP, Play, przenoszenie numerów, wyniki

Play, jako pierwszy operator wprowadził możliwość przeniesienia numeru podczas jednej wizyty w salonie. Firma przeprowadziła badania dotyczące procesu przenoszenia numeru do tej sieci. Oto wyniki.

Elementami wysoko ocenionymi w procesie przenoszenia numeru okazały się:

– Bezproblemowy przebieg procesu (92% zadeklarowało brak trudności w trakcie MNP)
– Informacje udzielane przez sprzedawcę na temat MNP (93% Top2Boxes)
– Przesyłanie informacji na temat statusu sprawy i ich ilość (92% klientów uznało ją za odpowiednią)
– Ogólny czas trwania procesu (akceptowalny dla 89%).

Wśród trudności, jakie wystąpiły w procesie, klienci wskazywali równie często na trudności generowane przez poprzedniego operatora (44%) jak i Play (44%).

Zdecydowana większość osób ocenia proces MNP pozytywnie:

Klienci są również usatysfakcjonowani zakresem informacji udzielanych im w salonach podczas procesu MNP

Z punktu widzenia klienta jednym z najistotniejszych czynników jest czas potrzebny na przeniesienie numeru

Badanie zostało przeprowadzone latem b.r.

Źródło: Play

reklama

Ostatnie opinie internautów

Brak komentarzy

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Suma liczb 13 i 9 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości