PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Klienci Play krytykują BOK a chwalą darmowe rozmowy

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/klienci-play-krytykuja-bok-a-chwala-darmowe-rozmowy-8319.html
QR Code
Klienci Play krytykują BOK a chwalą darmowe rozmowy

Maciej Celmer, 7 stycznia 2011, 15:13
Tagi: BOK, Play, Stan Darmowy

Rzecznik Play przeprowadził ankietę dotyczącą sukcesów i porażek sieci w 2010 roku. Pochwały posypały się za "Stan darmowy", krytyka dotknęła Obsługę klienta.

Nie jest zaskoczeniem, że za największą porażkę sieci Play internauci uznali Biuro Obsługi Klienta. To problem, który jest wciąż obecny i ciągnie się niemal od początku działalności sieci Play na polskim rynku.

Ankietę wypełniło ponad 2,3 tysiące internautów, którzy korzystają z usług sieci. W głosowaniu na usługę, która przyniosła sieci największy sukces (Super Blob) zwyciężył "Stan Darmowy" - nielimitowane rozmowy wewnątrz sieci. Opowiedziało się za nim 57% zadowolonych internautów.

Pochlebne opinie zdobyły także:

  • Play Fresh (15%)
  • Pakiety 30 zł za 10 zł oraz 100 zł za 30 zł (14%)
  • LongPlay z PlayStation (5%)

Największą porażką sieci okazał się kontakt z klientem. Biuro Obsługi Klienta zebrało najwięcej negatywnych opinii - 24%. Jednak to nie wszystko. Zdecydowanie więcej do narzekania mają klienci sieci.

Zgniła Grucha (porażki Play`a w 2010) powędrowała również do:

  • Dostępność telefonów (17%)
  • Oferta utrzymaniowa (14%)
  • Notka SMS (13%)
  • SMS-y konkursowe (12%)
  • Play 24 i Kody USSD (po 10%)

Marcin Gruszka, rzecznik sieci Play napisał:

Cieszę się bardzo, że wygrał tak zdecydowanie "Stan darmowy", bo był to dla nas najważniejszy projekt w ubiegłym roku. Martwi mnie wynik BOK. To nasze największe wyzwanie od początku istnienia firmy. W 2011 bardzo dużo uwagi poświęcimy właśnie na pracę nad poprawą obsługi klienta

Jak widać, klienci sieci Play zadowoleni są głównie z bonusów i darmowych rozmów. Operator powinien się bardzo skoncentrować na poprawieniu jakości obsługi klienta, gdyż to ona w dużej mierze decyduje o zadowoleniu. BOK to pięta achillesowa Playa, świadczą o tym różne wpisy w Internecie. Może analiza wyników ankiety przyczyni się do polepszenia sprawy.

Źródło: Play, wł

reklama

Ostatnie opinie internautów

Marian 8.01.2011 @ 12:43
Play24 w telefonie działa coraz gorzej. Często się u mnie zawiesza.
Kaśka 8.01.2011 @ 14:32
Marian ciesz się, że u Ciebie działa. U mnie kodów praktycznie nie da się używać, a do mojego konta zalogować się koszmar. Jak już wyświetli się strona do wpisania kodu z SMSa to muszę czekać 10-15 minut zanim ten kod przyjdzie i będę mogła wykupić jakikolwiek pakiet. Żart jakiś i komedia, a nie operator komórkowy :/

Potwierdza się reguła, że jakość nie idzie z ceną.
Arti 8.01.2011 @ 16:26
Mnie denerwuje jeszcze działanie kodu za pomocą którego teoretycznie mogę sprawdzić pozostałą ilość MB do wykorzystania z pakietu taniego internetu. Po prostu nie udaje mi się to.
Krzyś 10.01.2011 @ 13:05
BOK w Playu to porażka totalna, ja się wogóle dodzwonić nie mogę. Ta sieć już od dawna obiecuje, że priorytetem będzie kontakt z klientem, a gó..o robią. Jedyna strategia to mydlenie oczu i zwalanie winy na innych. To się robi powoli śmieszne i irytujące. Jedyne co mają ok to te rozmowy wewnątrz, to fakt. Jednak reklamacje i próby kontaktu z kimś komu trzeba bulić są nieporozumieniem. Oni nigdy nie biorą winy na siebie...

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Różnica liczb 6 i 6 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości