
QR CodeKlub muzyczny The Fresh twierdzi, że P4 skopiowało logotyp Play Fresh
Łukasz Roguski, 9 lipca 2009, 08:31
Tagi:
Tagi:
Rzeczpospolita poinformowała, że firma Fresh Ventures Polska właściciel stołecznego kluby muzycznego The Fresh, twierdzi, że sieć Play wykorzystuje znak towarowy marki Fresh.
Spółka złożyła wniosek do sądu, w którym zarzucono operatorowi sieci Play łamanie prawa autorskiego i nieuczciwą konkurencję - chce także wstrzymania kampanii dla marki Play Fresh.
Przedstawiciele Play odrzucają zarzuty, twierdząc, że są absurdalne. Problem może się pojawić dopiero wtedy, gdy sąd zdecyduje o tymczasowym zabezpieczeniu ew. roszczeń - to mogłoby oznaczać ograniczenia w wykorzystaniu znaku towarowego.
Źródło: Rzeczpospolita
reklama
Ostatnie tematy z forum
Tani internet... 3.09.2018, 15:16
Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09
Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56
adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36
New Balance men's... 3.03.2018, 03:31
Ostatnie opinie internautów
frash jako klub kiczowaty, a siec rewelacja.
http://www.aerf.com.au/fresh/Fresh_Logo_Funk2.JPG
http://download.wme.com.pl/news/Coke_Live_Fresh_Noise_Logo.jpg
Wczesniej musiałem płacić 75zł abonamentu aby mieć porównywalnie w złodziejskiej sieci a tu zoonk bez umowy masz 0,29gr za min. HA HA HA
Czekam na zniesienie wiekszych stawek to PLAY.
Pisz komentarze i wygrywaj nagrody