PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Konsultanci Orange nie mogą żądać karty rejestracyjnej podczas przenoszenia numerów

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/konsultanci-orange-nie-moga-zadac-karty-rejestracyjnej-podczas-przenoszenia-numerow-6186.html
QR Code
Konsultanci Orange nie mogą żądać karty rejestracyjnej podczas przenoszenia numerów

Spore zamieszanie na rynku telekomunikacyjnym w Polsce powstało, gdy tydzień temu weszło w życie nowe prawo telekomunikacyjne. Nasi czytelnicy zwrócili nam uwagę, na fakt, że w wielu przypadkach konsultanci nie znają nawet wewnętrznych procedur i uprawnień klientów. Tak było w przypadku Orange, który żądał od p. Andrzeja z Gdyni zaświadczenia o "własności numeru" od poprzedniego operatora. Sprawę wyjaśniło PasjiGSM.pl biuro prasowe Grupy TP.

W przypadku użytkowników numer może przenieść tylko osoba zarejestrowana, stąd w instrukcji do sprzedaży napisaliśmy, że dobrze aby klient który nie jest pewny czy jego dane są zarejestrowane poszedł najpierw do dawcy i to potwierdził - najlepiej poprzez przedstawienie karty rejestracyjnej- nie oznacza to, że bez karty rejestracyjnej nie można przenieść numeru. Jeżeli
sprzedawca tego wymaga jest to nadużycie z jego strony. - usłyszeliśmy w Biurze Prasowym Grupy TP.

Takie przypadki należy zgłaszać do operatora (biuro obsługi klienta) lub kierownictwu danego punktu sprzedaży.

Można również wysłać prośbę o interwencję pod adres: redakcja@pasjagsm.pl - koniecznie podając miejsce, godzinę oraz imię i nazwisko konsultanta.

Źródło: PasjaGSM.pl

reklama

Ostatnie opinie internautów

@*m 13.07.2009 @ 16:22
Bardzo często spotykałam sie z taką włąsie sytuacją i to za nm weszło w życie nowe prawo Telekomunikacyjne... konsultanci sieci Orange moim prywatym zdanie są ogólnie bardzo słąbo doszkoleni i nie znają swoich procedur a co dopiero prawo telekomunikacyjne. spotkałam sie z niemiła i nie kompetentną obsługą nie tylko w jednym punkcie i mieście. Gdzie bym sie nie udała to oni nie wiedzą jak to zrobic.... poprostu porażka...
jarek 14.07.2009 @ 11:31
w każdym punkcie i u każdego operatora można spotkać niekompetentną obsługę... Niestety... Ja np. jak teraz przedłużałem abo zostałem potraktowany całkiem dobrze i mam nadzieję że to nie dlatego że był to abonament biznesowy...
konsultant w salonie Gsm 14.07.2009 @ 23:32
Wszytsko się zgadza ale często jest tak,że klienci twierdzą,że numer mają zarejestrowany a tak nie jest,następnie przeniesienie numeru nie następuje i kleint przychodzi z pretensjami,że konsultant coś zawalił.Formularz rejestracyjny nie jest wymagany,ale daje on pewność poprawności danych.
salko 21.07.2009 @ 14:51
Mam pre-paida u jednego z 3 starych operatorów i zaszła potrzeba przeniesienia się do czwartego. W salonie niedoszłego nowego operatora zażądano potwierdzenia, że numer należy do mnie, mimo zapewnień, że tak jest i numer jest zarejestrowany. W salonie starego operatora bardzo miła pani z uśmiechem głowiła się kilka minut jak mi takie potwierdzenie wydrukować, po czym napisała z głowy krótkie oświadczenie w Wordzie. podbiła, podpisała i wręczyła. Oczywiście nowy operator uznał je natychmiast. Zero problemów, sama przyjemność. Procedura przeniesienia niby trwała właśnie 24h, gorzej, że wyłączają mi kartę sim dopiero po prawie tygodniu.

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Iloczyn liczb 1 i 4 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości