PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Kontrowersyjna reklama PLAY

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/kontrowersyjna-reklama-play-7455.html
QR Code
Kontrowersyjna reklama PLAY

S.Nowak, 26 maja 2010, 21:52 (ostatnio zmodyfikowano w czwartek, 27 maja 2010 o 01:40)
Tagi: Play

Demotywatory.pl, to serwis na który zagląda codziennie rzesza ludzi. Ogromny potencjał reklamowy sprawia, że jest bardzo pożądanym nośnikiem. Niestety nie każdy rozumie formułę tego serwisu. Autorzy reklamy PLAY, przedstawionej w konwencji demotywatora, wykazali ewidentny brak wyczucia i dobrego smaku.

Oto obrazek, który wywołał falę dezaprobaty:

Wzburzeni odbiorcy szybko zorganizowali się w grupie "Odeślijmy Play do schroniska!", na popularnym portalu społecznościowym Facebook. Liczba osób dodających się do grupy szybko przekroczyła 300.
Rzecznik prasowy PLAY, Marcin Gruszka, odpowiedział na zarzuty na Facebook'u:

Marcin Gruszka powiedział:

"PLAY od początku swojej działalności wspierał i aktywnie wspiera fundacje i organizacje zajmujące się ochroną zwierząt, szczególnie tych najsłabszych i porzuconych. Reklama jest przykrym nieporozumieniem za co przepraszamy i natychmiast wstrzymaliśmy jej wykorzystywanie. Intencją reklamy nie było budzenie skojarzeń z ...cierpieniem ani obraza uczuć odbiorców. Zamierzamy, razem z agencją, która zrealizowała ten projekt wesprzeć jeszcze w tym miesiącu dwie inicjatywy Straż Dla Zwierząt oraz Fundację Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt VIVA!"

Ewidentna wpadka na pewno będzie kosztować operatora, jednak sytuację uratowali nieco jego jak zwykle sprawnie działający rzecznicy. Czekamy zatem na spełnienie obietnic przez PLAY i życzymy zwierzakom ze schronisk jak najlepiej.

reklama

Ostatnie opinie internautów

Icek 26.05.2010 @ 22:21
Ale to przecież nie pierwszy ich raz że robią coś kontrowersyjnego. Przecież już były reklamy w których to gotowali psa. Albo dziecko obrywało ojcu w samochodzie lusterka bo ten dał mu "tylko" 10zł. Wg mnie przesadzają i to bardzo.
mona 27.05.2010 @ 16:09
Grubo przesadzili z tą reklamą, jak i z kilkoma innymi. Chyba w myśl zasady "nie ważne czy dobrze czy źle, ważne żeby o Play'u mówiono"
Rav-X 27.05.2010 @ 19:10
No może z tymi zwierzętami i schroniskiem to trochę ostro pojechali, ale reszta reklam tej sieci jest świetna, nie mam nic do zarzucenia. Jak mam już zobaczyć jakąś reklamę, to taką co wywrze na mnie wrażenie, a nie jakąś durną o podpaskach.
christina 27.05.2010 @ 21:33
Trochę przesada z tą wielką aferą. Szczególnie, że Play nie ma na myśli porzucania zwierząt, od kilku lat już wspiera Azyl pod Psim Aniołem. Mnie np ta reklama jeszcze bardziej przekonuje, że psów porzucać się nie powinno, na zasadzie ironii. A jakby nie patrzeć to lepiej psa oddać do schroniska niż np. przywiązać do drzewa w lesie :/
Gruby 27.05.2010 @ 22:13
Mysle że ta reklama miała być swojego rodzaju metaforą i to dwutorową. Z jednej strony przekazać (dość dosadnie) że nie masz żadnych zobowiązań chcąc spróbować z usług sieci a z drugiej strony nieść przekaz co do bezmyślności ludzi i pobudzić do dyskusji na ten temat. W moim mniemaniu ta reklama nie jest bardziej kontrowersyjna niż spot ery ze sloganem "Najlepszy zestaw dla mojej Krysi" ta reklama wyśmiewa bardzo duży odsetek naszego społeczeństwa(każdy znas napewno zna taką krysie i dobrze wie że takiej krysi nawet na myśl nie przyjdzie że ktoś robi kase ta tym że publicznie wyszydza jej braki w intelekcie)- tylko że tak jak hasło "Media markt nie dla idiotów" nie jest kierowana w stronę żadnej konkretnej grupy społecznej tak więc wszystko jest "w porządku";]
Karola 27.05.2010 @ 22:56
Organizacje od lat walczą o to by ludzie zmienili swoje zachowania, a Play w jednym dniu wszystko rozpieprza. Ich slogan opierający się na dwuznaczności mówi też 'kup psa, jak będzie Ci sikał w domu, albo Ci się znudzi to oddaj go do schroniska, albo wyrzuć na ulice'. Smutne, ale prawdziwe. Niestety Play dał ciała po całości!
Marcin 27.05.2010 @ 23:24
Gratulujemy agencji K2 największego debilizmu w reklamie w 2010 roku. Swoją drogą kto po stronie klienta zaakceptował taki concept?
kano 31.05.2010 @ 16:43
mnie sie wydaje, ze to mialabyc jakas tam odpowiedz na nowe taryfy orange (te z balonami w ksztalcie zwierzat). srednio sie udalo chyba.
usia 17.08.2010 @ 03:20
Christina, Play nie wspiera Azylu pod Psim Aniołem od kilku lat. Wsparł azyl tylko jeden raz.

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Różnica liczb 15 i 1 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości