PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Kupiłeś telefon i nie działa? Zażądaj wymiany na piśmie!

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/kupiles-telefon-i-nie-dziala-zazadaj-wymiany-na-pismie-3939.html
QR Code
Kupiłeś telefon i nie działa? Zażądaj wymiany na piśmie!

Michał Gruszka, 15 kwietnia 2008, 00:09
Tagi: Nokia, Plus, reklama

Jeden z Czytelników Dziennika Łódzkiego kupił telefon marki Nokia w salonie Plusa. Niestety telefon miał fabryczną wadę.

Nowa Nokia zakupiona w Plusie na abonament przy próbie połączenia starszliwie buczała. Uniemożliwiało to normalnie korzystanie z aparatu. Zbyszek zdecydował się oddać telefon. Pracownik Plusa oczywiście przyjął telefon na naprawę gwarancyjną zamiast odrazu wymienić towar na nowy. Niezadowolony klient niemógł niestety liczyć na telefon zastępczy. I tak właśnie operatorzy dbają o sowich klientów, karzą płacić za telefon i abonament, z czego nie zawsze można skrozystać.

Koordynator salonu zapewnił jednak, że do dyspozyjcji klientów jest aż 50 telefonów zastępczych. Jeśli ich brakuje, to najwyżej przez dzień albo dwa - zapewnia Agnieszka Urbanek, koordynator salonu. Przyznaje, że naprawa lub wymiana zależy od decyzji producenta.

Sprzedawcy jak ognia boją się wymiany towaru. Wolą naprawiać go w nieskończoność - twierdzi Zbigniew Kwaśniewski, miejski rzecznik konsumentów. - W takiej sytuacji trzeba powołać się na niezgodność towaru z umową i na piśmie zażądać wymiany.

Źródło: Dziennik Łódzki

reklama

Ostatnie opinie internautów

kaczan 15.04.2008 @ 06:44
Co to za rzecznik konsumentów? Nie zna polskiego prawa? Jeżeli koszt wymiany przewyższy koszt naprawy, to sprzedawca może naprawić sprzęt mimo iż było żądanie ze strony klienta na wymianę telefonu. Tylko taki mąci ludziom w głowie, a potem są niepotrzebne awantury w sklepach z elektroniką.

Dopiero przy trzeciej nieskutecznej naprawie można skutecznie żądać wymiany sprzętu na nowy
komornik 15.04.2008 @ 15:27
kaczan, jak na moje to jest możliwość wymiany telefonu na nowy przed okresem naprawy. Niezadowolony klient może żądać wszystkiego - oczywiście bez przesady - a sieci typu Plus jako szanujące się koncerny powinny robić wszystko by poszkodowany był zadowolony z rekompensaty. To jest moje zdanie i popieram Pana Zbyszka.
tranceman 15.04.2008 @ 20:04
w kazdym cywilizowanym kraju taka sytuacja nie mialaby miejsca siedzie od dluzszego czasu w irlandii i tutaj kazdy moze oddac telefon w przeciagu miesiaca z powodu chociazby tego ze mu sie nie podoba i jest nie zadowolony - znajomy ma N95 ktora po 2 tygodniach przestala sie wlaczac poszedl do salonu i w ciagu 5 min dostal nowke sztuke bez zbednych pytan i jakichkolwiek problemow - TO JEST DBANIE O KLIENTA a nie odsylanie go z kwitkiem - poj....na polska mentalnosc !!!!!!!!!!!
steryl 15.04.2008 @ 21:49
kaczan, poczytaj sobie co to jest " niezgodność towaru z umową", i co tego wynika, a potem mędrkuj ;-)
Mariusz25 23.09.2008 @ 14:57
zal moj telefon tez po 2 miesiacach przestal sie wlaczac oddalem go do naprawy na gwarancji i na poczatku sami mi zaprop[onowali telefon zastepczy a w salonie plusa tu gdzie ja jestem sa mili sprzedawcy
asasas1990 28.11.2008 @ 21:31
A ja poszedłem na gwarancje juz 4 raz z tel i mi powiedzieli ze nie ma czegos takiego jak wymina tel na nowy mimo iz 3 razy była ta sama usterka i co zrobic

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Suma liczb 8 i 9 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości