PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Mio niekwestionowanym liderem rynku nawigacji

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/mio-niekwestionowanym-liderem-rynku-nawigacji-7265.html
QR Code
Mio niekwestionowanym liderem rynku nawigacji

Mariusz Burski, 12 marca 2010, 11:05
Tagi: GPS, Mio, nawigacja

Bestseller 2009 wg GFK Polonia. Mio Technology, jeden z wiodących producentów urządzeń GPS, wzmocniło pozycję lidera w rynku nawigacji samochodowych, zarówno w Polsce jak i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Świadczą o tym wyniki osiągnięte w 2009 r., co potwierdza raport firmy GFK Polonia.

Kolejny rok z rzędu marka Mio zwiększa swoje udziały rynkowe. Od połowy 2009 r. Mio utrzymywało 30% (w ujęciu ilościowym) udział w rynku nawigacji, co w konsekwencji pozwoliło na osiągnięcie 27,4 % w ujęciu rocznym. Jest to o 7% więcej niż przed rokiem. Z kolei biorąc pod uwagę wartość sprzedaży ubiegły rok dla Mio zamknął się wynikiem 25,4% (21,4% w 2008 r.). Przewaga na kolejną marką sięga 11,7% (w ujęciu ilościowym) i 6,4% (w ujęciu wartościowym).

"Nasza polityka handlowa okazała się słuszna, co potwierdzają obecnie publikowane wyniki. Mam na myśli szerokie podejście do rynku, zarówno w zakresie cenowym jak i użytkowym oferowanych przez nas produktów". – powiedział Mariusz Manowski, Dyrektor Generalny oddziału Mio Technology w Polsce. – "Bycie liderem zobowiązuje. M.in. do stałego ulepszania produktów. W ubiegłym roku zaprezentowaliśmy nową linię Mio Moov S, która oferuje wiele nowych, innowacyjnych, technologicznie zaawansowanych funkcji. Dały one użytkownikom dostęp do niespotykanej ilości informacji. Mam tu na myśli np. taką funkcję jak Wyszukiwanie lokalne oparte o bazy Google. W tym roku pokażemy kolejne rozwiązania, które mam nadzieję, przypadną do gustu naszym Klientom" – dodał.

Z danych opublikowanych przez GFK Polonia wynika m.in., że maleją udziały rynkowe urządzeń "no name". Polacy coraz częściej sięgają po sprawdzone markowe produkty. Wśród nawigacji marki Mio największą popularnością cieszyły się m.in. model Mio Moov 500 PL i M 300 PL.

Dane pochodzą z raportu "Rynek nawigacji samochodowych w Polsce w 2009 r. GFK Polonia, Retail and Technology" (Luty 2010 r.).


Źródło: Mio

reklama

Ostatnie opinie internautów

Brak komentarzy

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Różnica liczb 14 i 6 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości