PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Motorola zadaje pytanie dlaczego jest cool?

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/motorola-zadaje-pytanie-dlaczego-jest-cool-1391.html
QR Code
Motorola zadaje pytanie dlaczego jest cool?

Piotr Baranowski, 6 lipca 2007, 11:59
Tagi: Konkurs, Motorola

Motorola Polska została uhonorowana tytułem CoolBrands podczas odbywającej się 27 czerwca w Warszawie gali. Statuetkę w imieniu firmy odebrała Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej.

Dlaczego Motorola jest cool?
Ideą CoolBrands jest wyróżnienie marek, które wyjątkowo kojarzą się konsumentom oraz wyróżniają się swoją historią i działaniami. Selekcja marek odbyła się w trzech etapach: najpierw przedstawiono wstępną listę firm, na które swoje głosy oddali internauci, a następnie wyniki oceniło niezależne grono zrzeszone w Radzie Marek. W jej skład wchodzą uznani eksperci w dziedzinie marketingu i reklamy, dziennikarze, pracownicy firm badawczych, stratedzy oraz przedstawiciele organizacji przedsiębiorców. W głosowaniu wzięło udział ok. 7500 internautów, głównie w przedziale wiekowym 16-30 lat ze średnich i dużych miast.

Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej, która odebrała statuetkę powiedziała:

Ten tytuł to dla Motoroli szczególne wyróżnienie, gdyż jest efektem głosowania nie tylko zwykłych użytkowników, ale również znawców i obserwatorów działań marketingowych. Niezależnie czy marka zostanie nazwana "cool", "trendy" czy "jazzy", to ważne, że Motorola kojarzona jest z czymś godnym zainteresowania "dla mnie", i łączy modę z funkcjonalnością.


Nina Kowalewska-Motlik, Prezes New Communications i organizatorka polskiej edycji CoolBrands powiedziała:
Markom, które otrzymały tytuł CoolBrand udało się nawiązać z konsumentami niezwykłą więź. Bycie cool wynika z niepowtarzalnej tożsamości marki. Nie nadajemy tego tytułu na podstawie wyników finansowych czy wielkości firmy. Decydują o nim ludzie, którzy odbierają przekaz wysyłany im przez markę i identyfikują się z nim.

Motorola znalazła się również w albumie CoolBrands 2006/2007 opisującym najmodniejsze marki na polskim rynku. Tytuł CoolBrands nie jest pierwszym tego typu uhonorowaniem dla Motoroli w Polsce. Marka została nagrodzona m.in. statuetką SuperBrands oraz statuetką "Studencki Produkt Roku" przyznawaną przez magazyn "Dlaczego".

reklama

Ostatnie opinie internautów

Brak komentarzy

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Suma liczb 5 i 5 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości