PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Multimedia chce konkurować z Telekomunikacją Polską

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/multimedia-chce-konkurowac-z-telekomunikacja-polska-1612.html
QR Code
Multimedia chce konkurować z Telekomunikacją Polską

Piotr Baranowski, 13 sierpnia 2007, 09:18 (ostatnio zmodyfikowano w poniedziałek, 13 sierpnia 2007 o 09:19)
Tagi: Multimedia Polska, MVNO (Mobile Virtual Network Operator), Telekomunikacja Polska (TP SA), Triple Play

Andrzej Rogowski, szef Multimedia Polska, dostawcy usługi Triple Play, łączącej w jednym pakiecie telewizję, internet i telefon przekonuje, że duże sieci kablowe są w stanie skutecznie konkurować nawet z największymi operatorami telekomunikacyjnymi, w tym z TP, pisze Gazeta Wyborcza.

Andrzej Rogowski, szef Multimedia Polska powiedział:

Rynek się szybko zmienia. Firmy sektora kablowego wchodzą w usługi głosowe, operatorzy telekomunikacyjni zaczynają oferować telewizję, w tym wideo na żądanie. Z tą jednak różnicą, że wchodzenie na rynek głosowy dla operatora kablowego jest tańsze i łatwiejsze niż wejście operatora telekomunikacyjnego na rynek wideo.


Jego zdaniem przed operatorami telekomunikacyjnymi, którzy będą chcieli konkurować z kablówkami, stoją większe bariery - zarówno technologiczne, jak i finansowe.


Andrzej Rogowski, szef Multimedia Polska powiedział:
Zintegrowane i dobrze zarządzane sieci kablowe wyposażone w nowoczesne technologie są w stanie w łatwy i tani sposób przejąć w ciągu czterech-pięciu lat dużą część rynku usług głosowych.


Spółka chce zdobyć w ciągu najbliższych trzech lat 30-35 proc. rynku, co oznacza niemal potrojenie jej obecnego udziału. Chce tego dokonać m.in. poprzez przejmowanie mniejszych graczy. Zachętą ma być też telefonia komórkowa.


Andrzej Rogowski, szef Multimedia Polska powiedział:
Sprzedaż telefonii mobilnej rozpoczęlibyśmy na rynkach, gdzie funkcjonujemy i jesteśmy rozpoznawalni, a potem w całym kraju. Prowadzimy rozmowy na temat odpowiedniego modelu usługi wirtualnej telefonii komórkowej, jednak na razie jest za wcześnie na szczegóły.

Wyniki finansowe Grupy Multimedia Polska za I półrocze 2007 r.

  • Przychody Multimedia Polska w I półroczu 2007 r. wyniosły 202,4 mln zł.
  • Skorygowany zysk EBITDA przekroczył 101,1 mln zł
  • Spółka dynamicznie zwiększa liczbę klientów korzystających z usług pakietowych.
  • W I półroczu 2007 r., 39 tys. abonentów korzystało ze sztandarowej usługi Triple Play, łączącej w jednym pakiecie telewizję, internet i telefon.

Źródło: Gazeta Wyborcza

reklama

Ostatnie opinie internautów

Brak komentarzy

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Suma liczb 12 i 5 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości