PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Multimedia uatrakcyjnia ofertę internetową i zwiększa sprzedaż usług

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/multimedia-uatrakcyjnia-oferte-internetowa-i-zwieksza-sprzedaz-uslug-1793.html
QR Code
Multimedia uatrakcyjnia ofertę internetową i zwiększa sprzedaż usług

Michał Gruszka, 4 września 2007, 15:51
Tagi: Multimedia Polska

Multimedia Polska dostawca usługi Triple Play, łączącej w jednym pakiecie telewizję, internet i telefon, chce aby w 2010 roku liczba usług przypadających na jednego abonenta wzrosła do co najmniej 2,5 z 1,45 po pierwszym półroczu 2007 roku.

W lipcu i sierpniu zwiększył spółka zwiększyła liczbę sprzedanych usług (RGU) o około 20.000 netto. Wzrost sprzedaży usług w miesiącach wakacyjnych to m.in. efekt zmian w systemie sprzedaży, dokonanych przez spółkę w I półroczu tego roku.

Wzrost sprzedaży usług w miesiącach wakacyjnych to m.in. efekt zmian w systemie sprzedaży, dokonanych przez spółkę w I półroczu tego roku.

Sprzedaż usług za pośrednictwem własnych zespołów przedstawicieli handlowych to jeden z głównych kanałów sprzedaży Multimedia Polska. Spółka sprzedaje usługi również przez call center i bezpośrednio w biurach obsługi klienta. Multimedia Polska zakłada, że za pośrednictwem call center docelowo będzie sprzedawanych ok. 50% usług.

Spośród sprzedanych w ostatnich dwóch miesiącach nowych usług, najwięcej, bo ponad połowa przypadła na internet, a około 40% na pakiety telewizji cyfrowej.

Multimedia Polska dąży do dalszego wzrostu liczby dostarczanych usług i w tym celu od września wzbogaciła swoją ofertę pakietową o specjalną ofertą – darmowy dostęp do internetu. Nowa usługa dostępna jest dla klientów, którzy równocześnie z darmowym dostępem do internetu zakupią inną usługę operatora, np. pełny pakiet programów telewizyjnych lub usługę telefoniczną.

Na koniec I półrocza 2007 r. klienci Multimedia Polska korzystali łącznie z 874 tys. usług (telewizja, internet i telefon), z czego 175 tys. przypadało na internet (wzrost o ok. 50 proc. wobec I półrocza 2006 r.) Z więcej niż jednej usługi korzystało 180 tys. użytkowników, w tym z podwójnego pakietu (Double Play ) 141 tys. abonentów, a z potrójnego (Triple Play) - 39 tys.

Liczba usług przypadających na jednego abonenta zwiększyła się z poziomu 1,33 w pierwszej połowie 2006 r. do 1,45 w pierwszej połowie 2007 r. Ambicją spółki jest, aby w 2010 r. liczba sprzedanych usług na jednego użytkownika wzrosła do co najmniej 2,5.

SZCZEGÓŁY OFERTY DARMOWEGO DOSTĘPU DO INTERNETU

Multimedia Polska z początkiem września wprowadziła kolejną nowość do swojej oferty, czyli internet za darmo pod nazwą „Internet Profit 1Mb”.

Darmowy dostęp do internetu realizowany jest za pośrednictwem łącza o prędkości aż 1Mb/s. Oferta Internet Profit 1 Mb, w cenie 0 zł, dostępna jest dla abonentów telewizyjnego pakietu Komfort lub dowolnej usługi telefonicznej oferowanej przez spółkę. Inni klienci mogą skorzystać z innych promocji na pojedynczą usługę internetową, np. internet 1Mb za 49 zł brutto na 24 m-ce.

Jedyne ograniczenia, jakie wprowadził operator, udostępniając za darmo internet, to limit ściągania danych. Dla klientów posiadających już jedną usługę operatora (pakiet tv Komfort lub dowolna usługę telefoniczną) miesięczny limit ściągania danych to 500 MB. Natomiast dla klientów, korzystających już z przynajmniej dwóch usług Multimedia Polska miesięczny limit ściągania danych jest wyższy i wynosi 1 GB. Jeżeli klient przekroczy wyznaczony limit (500MB lub 1GB) wówczas zapłaci za usługę 49 zł brutto.

Klient będzie mógł na bieżąco kontrolować ilość pobranych danych. Umożliwi mu to specjalny licznik dostępny na stronach internetowych Multimedia Polska.

Źródło: Multimedia Polska

reklama

Ostatnie opinie internautów

mietek 4.09.2007 @ 23:49
jakoś nie mam zaufania do Multimedii; mają mało klientów jak na razie; niech zdobędą chociaż tyle co lider wśród alternatywnych operatorów tj. Netia,czyli jakies 150 tys. wtedy pomysle nad ich uslugami
gonzo 5.09.2007 @ 19:18
daleko im do netii, z reszta netia ma mocna pozycje na rynku, w koncu poradzila sobie z monopolista, do tej pory zaden operator nie zdolal tego zrobic.
marwwa 3.06.2009 @ 12:39
Przeszedłem z UPC ma MultiMedia.
Internet bez zarzutu, a w promocji pięć! razy taniej.

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Suma liczb 3 i 5 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości