PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Muzyczne lato Sony Ericsson

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/muzyczne-lato-sony-ericsson-4523.html
QR Code
Muzyczne lato Sony Ericsson

Michał Gruszka, 19 czerwca 2008, 15:05
Tagi: rozrywka, Sony Ericsson

Z końcem maja br. ruszyła kampania promocyjna telefonów z linii Walkman® firmy Sony Ericsson. Celem kampanii jest zaprezentowanie w atrakcyjny i niestandardowy sposób fanom muzyki unikalnych walorów telefonów W350, W380, W910 oraz W980 oraz pokazanie wyjątkowych funkcji tych telefonów, takich jak TrackID czy SensMe.

Kampania skierowana jest do młodych ludzi, którzy muzykę stawiają w centrum swego życia i chcą ją zawsze mieć przy sobie. Nasze telefony z serii Walkman® idealnie spełniają ich oczekiwania, bo są to cyfrowe odtwarzacze muzyczne, które oprócz korzystania z zaawansowanych funkcji telefonu, pozwalają także pobierać, zapisywać i odtwarzać muzykę, powiedział Marcin Mikucki, Marketing Manager, Sony Ericsson w Polsce.

Z myślą o fanach muzyki Sony Ericsson zaplanował cykl imprez muzycznych, promujących telefony z linii Walkman®, w wielu polskich miastach, m.in.: w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu, Krakowie i Lublinie.

Wśród przewidzianych atrakcji uczestnicy imprezy będą mogli sami zaprojektować koszulkę z graffiti oraz sprawdzić się w konkursie muzycznym „Czy jesteś szybszy od TrackID”. Zorganizowany też będzie konkurs na najciekawsze graffiti, a zwycięska praca po każdej imprezie będzie prezentowana na wbudowanym w specjalnie spreparowany airboard wyświetlaczu telefonu komórkowego.

Kampania wsparta zostanie promocją SMS-ową oraz rozbudowanymi działaniami BTL. Między innymi pojawią się specjalni promotorzy na skuterach oraz tzw. „milczący tancerze”, a po mieście będzie jeździł promocyjny van z wbudowanym monitorem LCD, na którym będzie można zobaczyć krótkie filmy z poprzednich imprez, obejrzeć prezentację telefonów z serii Walkman czy obejrzeć klipy muzyczne.

W ramach działań ATL zaplanowano 30” spoty TV, reklamę w magazynach prasowych oraz w Internecie.

Kampania promująca telefony Sony Ericsson z serii Walkman® potrwa do końca sierpnia, czyli do ostatniego dnia wakacji. Za działania ATL odpowiedzialny jest dom mediowy Mediedge: CIA, a za BTL agencja IQ Marketing.

reklama

Ostatnie opinie internautów

mroczek 20.06.2008 @ 12:51
Te muzyczne telefony SE to strzal w 10-tkę.Sa siwetne, fajne funkcje ,aplikacje.Ja sam mam SE380i.Bardzo fajny i ładny (co ważne) telefon.
skrzydlo 25.06.2008 @ 13:40
ja tez mam muzycznego sony ericssona, kupilem ostatnio w380i . ma klapke, jest wyjatkowy, bateria dlugo trzyma nawet przy czestym sluchaniu muzy. polecam wam !!

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Iloczyn liczb 3 i 7 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości