PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Nagraj własny komunikat we FreecoNet

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/nagraj-wlasny-komunikat-we-freeconet-4722.html
QR Code
Nagraj własny komunikat we FreecoNet

Piotr Baranowski, 25 lipca 2008, 12:36
Tagi: FreecoNet, VoIP

FreecoNet – jeden z usługodawców telefonii internetowej – rozszerzył funkcjonalność swoich usług dodanych, m.in. o nowe możliwości tworzenia komunikatów głosowych. Oprócz cieszącej się popularnością syntezy mowy, użytkownicy platformy mogą teraz wgrać gotowy komunikat dźwiękowy w formacie mp3 lub wav. Mają też do dyspozycji unikalną funkcję Click2Record, pozwalającą na nagranie komunikatu bezpośrednio z telefonu podłączonego do FreecoNet.

FreecoNet znany jest z bogatej oferty usług dodanych, którą teraz poszerzono o kolejne możliwości. Do niedawna w ramach wielopoziomowych systemów CallCenter i IVR (automatycznego powitania oraz interaktywnej obsługi dzwoniącej osoby), można było tworzyć komunikaty głosowe za pomocą innowacyjnego narzędzia - syntezy mowy. Jest to bardzo łatwy i wygodny sposób - wystarczy tylko wpisać z klawiatury komputera w panelu użytkownika pożądany komunikat. Następnie jest on odczytywany w czasie rzeczywistym przez wirtualnego lektora. Teraz możliwości tworzenia komunikatów głosowych we FreecoNet zostały znacznie poszerzone.

Jan Wyrwiński, Kierownik Projektu FreecoNet powiedział:

Nasi użytkownicy mogą wgrać do systemu gotową wiadomość głosową w postaci pliku mp3 lub wav. Takie komunikaty można szybko stworzyć, np. na osobistym komputerze z użyciem mikrofonu lub też w studiu nagrań z głosem zawodowego lektora. Jeszcze łatwiej można to zrobić wykorzystując najnowszą funkcję Click2Record. Wystarczy jedynie we własnym panelu użytkownika FreecoNet wybrać opcję nagrywania głosu, podnieść słuchawkę dzwoniącego telefonu i nagrać dowolną wiadomość głosową.


Wszystkie trzy sposoby tworzenia komunikatów głosowych we FreecoNet – synteza mowy, wgrywanie pliku dźwiękowego oraz Click2Record – mają szczególne zastosowanie przy tworzeniu i zarządzaniu rozbudowanymi systemami CallCenter i IVR. Są to jedyne na polskim rynku hostowane usługi dodane, które umożliwiają firmie korzystanie z zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych bez ponoszenia jakichkolwiek nakładów inwestycyjnych. Dzięki nim firma może mieć profesjonalny dział call center z funkcją kolejkowania połączeń oraz system powitań i przekierowań rozmów przychodzących.


Jan Wyrwiński, Kierownik Projektu FreecoNet powiedział:
Warto też zaznaczyć, że taki komunikat głosowy – np. "Jestem na wakacjach" - generowany przed kontynuowaniem połączenia telefonicznego, może też mieć we własnym telefonie każdy użytkownik indywidualny.

Oprócz dodatkowych możliwości nagrywania komunikatów głosowych, zespół FreecoNet wdrożył również nową funkcjonalność do komunikacji ze swoimi użytkownikami. Ważne informacje będą przekazywane za pomocą pasków informacyjnych, umieszczonych w górnej części strony startowej panelu FreecoNet.

reklama

Ostatnie opinie internautów

Brak komentarzy

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Iloczyn liczb 3 i 5 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości