PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Nędzny bonus za odbieranie połączeń w Carrefour Mova

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/nedzny-bonus-za-odbieranie-polaczen-w-carrefour-mova-5385.html
QR Code
Nędzny bonus za odbieranie połączeń w Carrefour Mova

Łukasz Roguski, 16 stycznia 2009, 15:10 (ostatnio zmodyfikowano w sobota, 17 stycznia 2009 o 01:47)
Tagi: Carrefour, MOVA Carrefour

Carrefor Mova wprowadził promocję, w ramach której za każde dwie minuty odebranych połączeń z krajowych sieci telefonicznych (bez własnej sieci oraz sieci Plus) klienci otrzymają "całe" 5 gr - to nie żart! - na rozmowy wychodzące do wszystkich sieci. Ta "promocja" kosztuje dodatkowo 1 złotych. Ale to nie koniec niemiłych niespodzianek.....

Aby skorzystać z promocji trzeba regularnie doładować konto, bo środki zebrane w bonusie mogą zostać wykorzystane po doładowaniu, które przedłuży ważność połączeń wychodzących - w regulaminie jest zapis, że minimalna kwota doładowanie nie może być mniejsza niż 10 złotych.

Aktywacja usługi Bonus kosztuje 1 zł (z VAT)
Aktywacja usługi Bonus - wybierz kod *300*1#
Sprawdzenie zebranego salda - wybierz kod *300*0#

Źródło: Carrefour Mova, PasjaGSM.pl

reklama

Ostatnie opinie internautów

poetyckamuza 16.01.2009 @ 16:06
Najlepszy bonus za odbieranie połączeń jest w sieci "36i6". Po szczegółowe informacje odsyłam na www.36i6.pl
tubiedronka 16.01.2009 @ 19:22
Od razu nedzny. Dobre to na poczatek. To kolejny krok w dobra strone. Sa juz rozmowy z trzema numerami w dowolnej sieci po 29 gr/minuta, sa eozmowy na fix za kupony z paragonow. IMHO mozna juz optymalizowac. Musza jeszcze popracowac nad kolejnymi uslugami obnizajacymi koszty i dopracowac wreszcie regulamin (tam sa spore bzdury dotyczace wylaczania kart i itp) i moze da sie tego uzywac zamiast TT, czy syflusa do normalnego dzwnienia pa wsiem
EMEK 16.01.2009 @ 19:26
Czemu tak po nich jedziecie, za to ze maja promocje?
raf56 16.01.2009 @ 20:18
Myślę,że autor pisząc tutaj "nędzny" wyraził się dosyć adekwatnie do sytuacji,też uważam,że jest nędzna,dlaczego?Uważam tak między innymi dlatego,że po sieci Carrefour Mova spodziewałem się ciekawszych promocji niż bonus w postaci 5 gr za 2 minuty odebranego połączenia,to trochę za mało aby móc konkurować z innymi sieciami.Mova ma około 30 tysięcy użytkowników,choć tak naprawdę nie wiadomo ilu z tych klientów jest aktywnymi użytkownikami tej sieci,jeśli zależy im na poszerzeniu kręgu użytkowników to powinni wprowadzać dużo ciekawsze promocje.Aktualne promocje nie powalają na kolana a powinny,nie mówię,że są one kompletnie nietrafione bo niektóre są "dosyć" interesujące ale to za mało jeśli Mova chce się uchronić przed zdetronizowaniem przez nowego MVNO tuBiedronkę,któej oferty mogą być znacznie bardziej ciekawsze i chwytliwe.
@Łukasz Roguski 16.01.2009 @ 23:16
Pomijając, z Całym Szacunkiem, opinię poetyckamuza - trzeba spojrzeć trzeźwo na warunki promocji.

1) 5 groszy za dwie minuty połączeń - to mało, biorąc pod uwagę np. warunki BonusTakTak lub nawet tego co ma Play
2) konieczność doładowania za 10 złotych

Niestety jest to ukierunkowane wyłącznie na zwiększenie liczby doładowań (przychodu) operatora - dla przeciętnego użytkownika nie daje to faktycznych i szybkich oszczędności.

Reasumując jak na to nie spojrzeć prezentowane warunki promocji są po prostu nędzne, a i tak to jest najmniej mocne słowo jaki udało mi się znaleźć aby je określić.

Oczywiście każdy może dokonać analizy we własnym zakresie - fakty są takie: 5 groszy za dwie minuty połączeń z innych sieci (poza Plusem i CM)
- trzeba za to zapłacić aż 1 zł - aby się zwróciło trzeba zebrać aż 40 minut z innych sieci
- doładować konto za 10 złotych!

Wspaniale, prawda? ;)

ŁR
@Łukasz Roguski 16.01.2009 @ 23:19
EMEK: "Jedziemy"? - NIE, obiektywnie oceniamy i prezentujemy ofertę, która jakby na to nie spojrzeć jest korzystna dla ..... operatora ;)

ŁR
ewcia 18.01.2009 @ 17:22
Zgadzam się z Panem Łukaszem Roguski .
Jest to podyktowane po prostu chwytem marketingowym - w końcu każdy operator - jest nastawiony na zyskk. Klient który zobaczy wyraz "bonus" na pewno będzie zadowolony że może z czegoś skorzystać za "darmo" - bo cóż ta złotówka znaczy ;)
Faktycznie , obliczając to wychodzi na to że trzeba odebrać 40 minut aby nam się to zwróciło - następny haczyk ?
Czy nędzny ? Zależy jak na to patrzeć - ze strony firm i osób które dużo dzwonią lub robią "duże" zakupy w sieci carrefour jest to okazja. Natomiast biorąc pod uwagę przeciętnego Kowalskiego - który sporadycznie kupuje coś w carrefourze to jest po prostu "nie etyczne".
Lesz 21.01.2009 @ 13:48
Ewcia,

Carrefour MOVA jest skierowana głównie do klientów Carrefour, zresztą tak brzmi ich główne hasło: "Najtańsza telefonia dla Klientów Carrefour" czyli robisz zakupy i przy okazji dostajesz darmowe minuty. Kto ma taką ofertę? NIKT.
Poza tym CM przy tak głębokiej penetracji rynku prze innych MNO nigdy nie będzie "pierwszym" telefonem w kieszeni, to będzie drugi, trzeci telefon, no chyba że w najbliższyb czasie zrobią dużo ciekawych promocji ale... czas pokaże.

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Suma liczb 12 i 3 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Nike air max 90... 30.11.2017, 09:03

adidas superstar adicolor 30.11.2017, 08:56

Nike free bionic 30.11.2017, 08:50

Nike air max 1... 30.11.2017, 08:43

adidas adizero crazy... 30.11.2017, 08:36

Archiwum wiadomości