PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Nokia startuje z kampanią promującą Ovi Maps

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/nokia-startuje-z-kampania-promujaca-ovi-maps-6488.html
QR Code
Nokia startuje z kampanią promującą Ovi Maps

Piotr Baranowski, 30 września 2009, 13:51
Tagi: marketing, Nokia, Nokia 6710 Navigator, Ovi, reklama

Już jutro, 1 października b.r. rusza kampania "Trafiaj w dobre miejsca" promująca telefon Nokia 6710 Navigator i Ovi Maps. Działania skupione będą głównie na outdoorze i internecie, ale obejmą również kino, ambient i punkty sprzedaży. Kampania potrwa do 20 listopada b.r.

Celem kampanii "Trafiaj w dobre miejsca" jest zachęcenie obecnych użytkowników telefonów Nokia do włączenia map i aktywacji nawigacji w ich telefonach oraz wsparcie sprzedaży Nokia 6710 Navigator. Model ten, prócz najnowszej wersji Ovi Maps z nawigacją samochodową i pieszą oraz pełnymi mapami regionalnymi, posiada aparat 5Mpix z obiektywem Carl Zeiss i podwójną lampą błyskową. Nokia 6710 Navigator dostępna jest
w sprzedaży w cenie 1469 PLN od końca sierpnia b.r.

Ovi Maps to oprogramowanie komatybilne z blisko 30 modelami Nokia, które dzięki udoskonalonym mapom oraz wysokiej klasy nawigacji samochodowej i pieszej zaprowadzi nas zawsze do celu. Niezwykle wygodną funkcją tej aplikacji jest możliwość wcześniejszego zaplanowania trasy na komputerze na www.maps.ovi.com i wgrania jej do telefonu.

Do dyspozycji użytkownika są przydatne w czasie podróży informacje pochodzące z najlepszych źródeł, takich jak Lonely Planet, ViaMichelin, Wcities czy CustomWeather. Dzięki nim można sprawdzić pogodę na najbliższe 24h lub 7 dni w dowolnym miejscu na świecie, znaleźć potrzebne miejsca (hotele, restauracje, muzea, etc.) oraz ciekawe wydarzenia, takie jak koncerty, spektakle, wydarzenia sportowe, targi, festiwale i wiele innych.

Piotr Bubak, Dyrektor Marketingu Nokia Poland powiedział:

Poprzez nasze działania chcemy zachęcić użytkowników do korzystania z map w telefonie. W zasadzie wszystkie bardziej zaawansowane modele Nokia są wyposażone w darmowy mapy, które z powodzeniem mogą zastąpić atlas samochodowy. Ich zaletą jest duża wygoda i podręczność - telefon, w przeciwieństwie do papierowych map, mamy zawsze przy sobie. Chcemy również pokazać, że funkcja nawigacji jest przydatna zarówno w podróży, jak i na co dzień. W kampanii pojawi się 100 dedykowanych nośników, które będą kierować użytkowników do tzw. dobrych miejsc, takich jak góry, jeziora, parki, ciekawe miasta i miasteczka, ale także rynki miast typu Warszawa czy Kraków.

Kreacja kampanii została przygotowana przez JWT Warszawa, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat Polska.

reklama

Ostatnie opinie internautów

Brak komentarzy

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Różnica liczb 15 i 8 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości