PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Nowa strategia DrayTek w Polsce

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/nowa-strategia-draytek-w-polsce-1210.html
QR Code
Nowa strategia DrayTek w Polsce

Piotr Baranowski, 6 czerwca 2007, 11:59
Tagi: DrayTek, VoIP

Celem nowej strategii jest zdobycie 15 proc. udziałów w polskim rynku urządzeń sieciowych, w tym 30 proc. udziałów na rynku routerów VoIP, w ciągu najbliższych 2 lat.

Cel ten ma zostać osiągnięty poprzez dotarcie z ofertą produktową do najbardziej wymagających kategorii odbiorców: ceniących sobie jakość i funkcjonalność użytkowników prywatnych, małych firm oraz średniego biznesu. Zakładane udziały w rynku na poziomie 15 proc. DrayTek zamierza osiągnąć dzięki sieci resellerskiej autoryzowanych partnerów, wspartych przez DrayTek merytorycznie, marketingowo oraz z priorytetowym supportem.

Bogdan Płachtij, Prezes Brinet sp. z o.o. - wyłącznego dystrybutora DrayTek w Polsce powiedział:

Postawiliśmy na jakość, a nie cenę. Chcemy zaoferować rozwiązania niezawodne, o wysokich standardach zabezpieczeń i znacznie większych możliwościach niż porównywalne produkty konkurencji. Konsekwencją tak zdefiniowanej przez DrayTek strategii, jest oparcie sieci resellerskiej na małych i średniej wielkości, regionalnych partnerach, dobrze wyszkolonych i zaangażowanych także w posprzedażową obsługę klientów.

W osiągnięciu sukcesu mają również pomóc DrayTek nowe modele routerów: DrayTek Vigor 2700VG (wymagający użytkownicy indywidualni), Vigor2910VG (segment SOHO - małe firmy) oraz router i zapora UTM w jednym – VigorPro 5500 (segment SME - średni biznes).

Częścią nowej strategii jest także wprowadzanie ciągłych innowacji do oferty DrayTek, jak np. zupełnie nowa linia produktów w wersji Rack 19. Będą to zaawansowane routery typu Broadband Access Router o dużej wydajności, tradycyjnie już wyposażone w bogaty zestaw funkcji. Prototypy tych urządzeń były niedawno prezentowane na targach CeBit, a wkrótce trafią na rynek.

Wszystkie produkty DrayTek'a będą dystrybuowane za pośrednictwem sieci resellerskiej, która już teraz liczy 115 firm. Kolejne mogą nawiązać współpracę z DrayTek'iem dzięki programowi partnerskiemu DrayTek Vigor Action. Jego celem jest budowanie kompetentnych i dobrze wyszkolonych Partnerów gwarantujących najwyższy poziom obsługi klienta. Nowy program wprowadza trzy poziomy partnerstwa: brązowy, srebrny i najbardziej prestiżowy - złoty.

Wszystkie firmy, niezależnie od poziomu uczestnictwa, wzbogacą się o certyfikaty autoryzacyjne oraz zostaną zaproszone na „Czwartek z Vigorem!” - czyli cotygodniowe szkolenia produktowe z technologii: VoIP, VPN, WLAN i nie tylko.

reklama

Ostatnie opinie internautów

Megg 15.06.2007 @ 11:04
A to ciekawe! HSF, drugi dystrybutor, sprzedaje ponoć Vigory poprzez siec 300 partnerów i mają swietną obsługę techniczną i posprzedażową, no i superceny. Brinet niczego nowego nie wprowadza tylko robi szum medialny.

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Iloczyn liczb 2 i 1 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości