PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Nowe oblicze Netii [wideo]

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/nowe-oblicze-netii-wideo-8918.html
QR Code
Nowe oblicze Netii [wideo]

Maciej Celmer, 4 kwietnia 2011, 08:15
Tagi: Internet, Netia, rebranding, reklama, wideo

W zeszłym tygodniu firma Netia przedstawiła swoje nowe oblicze. Opierając swoją misję na haśle „We deliver the world on-line”, Netia dokonała kompleksowego „rebrainingu” marki, obejmującego nie tylko logo i identyfikację wizualną firmy.

Zakres dokonywanych zmian jest na tyle znaczący, że zasługuje na miano rebrainingu, czyli całkowitej zmiany filozofii oraz podejścia m.in. do tworzenia firmowych materiałów, ofert czy urządzeń dostępowych. Powstanie ostatecznej, przemyślanej koncepcji pozycjonowania marki - którą Netia chce się wyróżniać i przewodzić na rynku – było poprzedzone m.in. przeprowadzeniem badań semiotycznych. Analiza znaczenia kulturowego kluczowych słów obrazujących Misję Netii (Deliver - usługowość, World – świat oraz On-line – Internet) pozwoliła zdefiniować nowe trendy w kulturze.

Michał Dolny, dyrektor marketingu Netii powiedział:

Zmiany jakie dokonały się i będą się dokonywać w Netii są świadomą i przemyślaną konsekwencją poszukiwania odpowiedzi na pytanie: Jaką marką chce być Netia? W zadanie to zaangażowany był cały nasz zespół. Był to długotrwały proces, wymagający wielu analiz, dyskusji i przemyśleń. Nasza nowa filozofia opiera się na obserwacji ciągle zmieniającego się świata, w którym granica między tym co realne, a tym co wirtualne przestaje istnieć. Świat realny i wirtualny przeplatają się wzajemnie, a każdy sam decyduje ile w jego życiu może zajmować przestrzeń on-line. Netia dostrzega dynamikę współczesnego świata i chce być liderem w kreowaniu nowych trendów


Michał Dolny powiedział:
Nowe Corporate Identity Netii powstało w myśl zasady 'total brandingu', która zakłada oddziaływanie na klienta nie jednym, stałym logiem, ale całą identyfikacją wizualną. Składają się na nią proste, ale jednocześnie bardzo pomysłowe w swojej formie kolorowe kropki, które symbolizują cząsteczki - lub inaczej ‘geny’ - Internetu. Cząsteczki te układają się w tysiące kombinacji, znaków i tworów, współistniejących ze światem realnym, który reprezentowany jest przez równie prostą typografię słowa 'NETIA'. Dzięki temu zabiegowi nie istnieje jedno, stałe logo Netii - tak samo jak nie istnieje jeden, stały obraz Internetu.



Kolejną zmianą Netii jest nowa platforma reklamowa. Motywem przewodnim kreacji reklamowej będzie grupa specjalistów z Instytutu Netii, pasjonatów Internetu, których głównym zadaniem będzie prowadzenie badań oraz dokonywanie odkryć związanych z przenikaniem się światów on-line i off-line. Przez pryzmat tych odkryć prezentowane
będą nowe oferty i produkty Netii.

Pierwsza nowa oferta Netii opracowana zgodnie z nową koncepcją marki zostanie zaprezentowana 12 kwietnia tego roku.

Źródło: Netia

reklama

Ostatnie opinie internautów

Cami 4.04.2011 @ 10:41
Test dla daltonistów :-P
http://www.youtube.com/watch?v=hb25RaEmiIA

Nie rozumiem jak można przerwać tak udaną kampanię, jak ta z Kotem. On się idealnie wpasowywwał w komunikację i wcale nie był opatrzony. Byłam pewna, że stanie się tym, czym Kondrat był dla ING... Jeszcze to na siłę używanie obcych słów... Helllloł, angielski nie ma już takiej magii jak kiedyś, gdzie nawet największy banał, jeżeli był napisany po angielsku był pozytywnie przyjmowany...

Kropek nie można jednak całkowicie odrzucić. Na stronie Netii widać, jak się fromują w różne kształty itd. Błędem było przedstawienie ich zgrupowanych w koło, bo stąd zaczęły się "śmichy" o daltonizm :-).

trzeba wspomnieć też o inicjatywie:
http://instytutnetii.pl/
Która będzie nieodłącznym elementem komunikacji. Na ile udanej, trudno powiedzieć. Mocne oparcie się na różnych kolorach skóry może być odebrane różnie. Każdy z bohaterów ma mieć swoją działkę i ją przedstawiać... Czekam na nową ofertę 12 Kwietnia.
Jacek85 4.04.2011 @ 12:14
Z tym logiem to się za bardzo nie postarali, kojarzy mi się bardziej z firmą funkcjonującą sporo czasu temu. Jedyna zaleta, że na stronie Netii jest ono animowane tak jak w filmiku i zmienia się w różne figury. Tak czy siak nie podoba mi się to logo i jak dla mnie dziwnych kolorów użyli.
No ale każdy ma inny gust, może tylko na mnie nie wywarło ono specjalnego wrażenia.
@Frasier 4.04.2011 @ 19:13
Ma być niby dynamiczne, ale puścili w świat informację bez animowanych gifów i ułożone kropki w kółeczko :-). Wpadak na początku i chłodne przyjęcie coś mówią. Ten cały Instytut Netii, który zalinkwoała Cami jest jakiś taki... Gość mówi o edukacji przez internet i ma być jej największą zaletą brak narkotyków w szkole? Przepraszam bardzo, ale co to za bzdury... Internet bezpiecznym środowiskiem? Ludzie, tu jest bardziej niebezpiecznie niż w szkole, bo nie ma nauczycieli, którzy mogą dać jakąś karę. jakoś tego nie widze, ale poczekajmy na nową ofertę.

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Różnica liczb 11 i 6 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości