PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Oracle dla Polkomtela

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/oracle-dla-polkomtela-2071.html
QR Code
Oracle dla Polkomtela

Michał Gruszka, 26 września 2007, 12:08
Tagi: Oracle, Plus, Polkomtel, Sami Swoi

Oracle Polska rozpoczęła w spółce Polkomtel, wdrażanie rozwiązania do obsługi klienta i zarządzania sprzedażą opartego na systemie Oracle Siebel CRM.

Piotr Markowski, dyrektor projektu CRM ze strony Polkomtel powiedział:

Projekt realizowany w Polkomtel jest w skali naszego kraju rekordowy pod każdym względem, zarówno liczby obsługiwanych abonentów (ponad 13 mln), jak również liczby wdrażanych modułów, skali integracji systemów informatycznych oraz szczegółowości informacji o bazie naszych klientów.

Projekt rozłożony jest na kilka lat i jest prowadzony przez zespół konsultantów lokalnych i międzynarodowych firm partnerskich Oracle oraz specjalistów firmy Polkomtel i ekspertów Oracle Polska. Przedstawiciele Polkomtela są przekonani, że wdrażany system do zarządzania relacjami z klientami da spółce dużą przewagę konkurencyjną.

Jednolity system CRM zintegruje w jednej bazie informacje o wszystkich produktach i klientach firmy Polkomtel, umożliwi także szybki dostęp do danych historycznych dotyczących interakcji klienta z operatorem - przyniesie to całościowy wgląd we wszystkie dane o kliencie i pozwoli na wykonywanie wielu niedostępnych dotychczas analiz. System zintegruje także dane z używanych w firmie aplikacji, które przetwarzają dane o klientach (takich jak np. finanse, logistyka, dystrybucja czy billing).

Źródło: Media2

reklama

Ostatnie opinie internautów

Brak komentarzy

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Suma liczb 6 i 9 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości