PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Orange: Wprowadzimy nową wizję marki

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/orange-wprowadzimy-nowa-wizje-marki-5063.html
QR Code
Orange: Wprowadzimy nową wizję marki

Piotr Baranowski, 6 listopada 2008, 15:38
Tagi: France Telecom, Orange, Polska Telefonia Komórkowa (PTK Centertel), reklama, rozrywka

Nowa wizja wyrażona w zdaniu "together we can do more" jest wspierana przez globalną kampanię prowadzoną we wszystkich krajach świata, w których jest obecna marka Orange. W założeniach sieci kampania ma odzwierciedlać jej pozycję - jednego ze światowych liderów komunikacji cyfrowej i lidera polskiego rynku telekomunikacyjnego.

Grażyna Piotrowska - Oliwa, prezes PTK Centertel, operatora sieci Orange w Polsce powiedziała:

Czasy się zmieniają. Rozwój technologii, powstanie całkowicie nowych form komunikacji i współpracy, otworzyły przed marką Orange szansę stworzenia innowacyjnych produktów i usług, dzięki którym możemy łączyć i inspirować ludzi. Dzięki Orange łatwiej być dziś razem, wspólnie tworzyć nowe wielkie idee, realizować je i zmieniać świat. To istota nowej wizji marki Orange, ponieważ wierzę, że razem możemy osiągnąć więcej - "together we can do more".

Impulsem dla nowego spojrzenia na markę Orange są ogromne zmiany zachodzące we współczesnym, cyfrowym świecie. Zanikają w nim granice a dzielenie się informacjami, pomysłami i radością jest łatwe jak nigdy dotąd. To sprawia, że każdy może stać się częścią światowego społeczeństwa, współpracować, bawić się i razem osiągać więcej.

Światowa kampania nowej wizji marki wystartowała 5 lipca 2008 roku w Wielkiej Brytanii, skąd wędruje do wszystkich krajów świata, w których działa Orange. W Polsce jako pierwsi poznali ją pracownicy Grupy TP, dla których stworzono specjalny serwis intranetowy. Już niedługo będą ją mogli poznać również klienci. Z myślą o nich Orange przygotował interaktywną zabawę - Orange Gra, która każdemu pozwoli doświadczyć idei "together we can do more". Gra będzie poprzedzała projekcje filmów odbywające się w głównych salach kin Cinema City na terenie kraju. Kluczem do wygranej w Orange Gra, zgodnie z nową wizją marki, jest współpraca wszystkich osób zgromadzonych na widowni. Publiczność steruje grą za pomocą specjalnych czujników zainstalowanych na sali kinowej, zdobywając tym samym punkty umożliwiające przejście do kolejnych etapów.

Wprowadzenie nowej wizji marki Orange w Polsce zainicjuje kampania świąteczna, która ruszy 17 listopada 2008 roku. Jej idea przewodnia opiera się na tym, że kontaktując się ze sobą i wspólnie przygotowując świąteczne uroczystości możemy uniknąć wielu nieporozumień i sprawić, że Gwiazdka w gronie najbliższych będzie udana jak nigdy wcześniej. Kolejnym ważnym etapem wprowadzenia nowej wizji będzie udział w globalnej kampanii, w ramach której, we wszystkich krajach Orange prezentowany jest film "I Am". Polscy widzowie zobaczą go w styczniu 2009 roku.

***

Początkowo marka Orange została stworzona dla telefonii komórkowej w Wielkiej Brytanii. W 2006 roku stała się kluczową marką Grupy France Telecom, pod którą oferowane są usługi mobilne, internetowe, telewizja oraz związany z nimi kontent. Korzysta z nich 120 milionów klientów w 26 krajach świata. Orange należy do 50 najcenniejszych marek w rankingu Millward Brown's, przeprowadzonym w 2007 roku.

W Polsce Orange pojawiła się 3 lata temu zastępując markę Idea. Operator sieci Orange - PTK Centertel jest liderem rynku, z jego usług korzysta ponad 14 milionów klientów. Pod marką Orange sprzedawana jest telefonia komórkowa, mobilny i stacjonarny dostęp do Internetu, transmisja danych oraz usługi multimedialne: mobilna telewizja, mobilny portal czy kontent muzyczny. Przychody firmy stale rosną - w pierwszym półroczu 2008 roku zarobiła 4,232 mld zł, czyli o 10,7% więcej niż rok wcześniej.

Marka Orange postrzegana jest jako dynamiczna, innowacyjna i godną zaufania. Jest bardzo wysoko oceniana przez polskich konsumentów pod względem wyboru i jakości oferowanych usług. Dzięki temu jest dla klientów marką nr 1 na polskim rynku telekomunikacyjnym.

reklama

Ostatnie opinie internautów

Jachk 6.11.2008 @ 16:07
jasne... widziałem te ich reklamy nowe... prezentowali to nam na spotkaniu z Szanowną Panią Prezes... idźcie mi z tym badziewiem... :/
R@dzio 7.11.2008 @ 00:50
bo reklamy Orange to jest unikat, nie są takie jak Plusa... bez komentarza, one mają coś w sobie i trafiają do wielu dość głeboko, na tym polega ich moc:)
monika 7.11.2008 @ 01:13
głęboko to trafia reklama plusa z tym facetem, ktory nigdy nie ma czasu odebrac telefonu od ojca... az plakac mi sie chcialo na niej...
Edbox 8.11.2008 @ 14:34
Najpierw niech popracują nad swoją infrastrukturą... Póki co, naiwniacy tacy jak ja kupują u nich internet mobilny... A potem płacą ( i płaczą ) za to badziewie przez 2 lata! Gorąco odradzam!
robert 9.11.2008 @ 10:32
rzeczywiście, 1 akacja reklamowa nie zmieni oferty Orange, która niestety nie jest zbyt atrakcyjna. Do tego częste awarie sieci, zrywanie rozmów - może nad tym raczej trzeba popracować?
mirss 10.11.2008 @ 20:12
niech poprawią oferty bo to żadna rewelacja , a klijentów ubywa w moim otoczeniu to na 20 w orange pozostało tylko 4.
imar 2.01.2009 @ 17:46
moim zdaniem Orange i tak najciekawszą ofertę bo mobilny net i rozmowy ma każdy,a Orange oprócz tego oferuje szereg innych usług i cały czas dodaje nowe - fotokody,ubezpieczenia przez sms itd

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Suma liczb 14 i 14 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Nike air max 90... 30.11.2017, 09:03

adidas superstar adicolor 30.11.2017, 08:56

Nike free bionic 30.11.2017, 08:50

Nike air max 1... 30.11.2017, 08:43

adidas adizero crazy... 30.11.2017, 08:36

Archiwum wiadomości