PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Orange zastąpi Neostradę jeszcze w tym półroczu

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/orange-zastapi-neostrade-jeszcze-w-tym-polroczu-5351.html
QR Code
Orange zastąpi Neostradę jeszcze w tym półroczu

Łukasz Roguski, 14 stycznia 2009, 13:16 (ostatnio zmodyfikowano w środa, 14 stycznia 2009 o 13:18)
Tagi: Grupa TP, Orange, Telekomunikacja Polska (TP SA), Videostrada TP, Wojciech Jabczyński

Wszystko wskazuje na to, że jeszcze w tym roku nastąpi zmiana marek należących do Grupy Telekomunikacji Polskiej. Na celowniku France Telecom oraz zarządu TP znalazły się usługi internetowe, biznesowe oraz telewizyjne.

W czerwcu 2008r. Grupa TP, która jest kontrolowana przez France Telecom, podpisała umowę z właścicielem marki Orange (spółki w portfolio France Telecom), na mocy której mogłaby rozpocząć świadczenie usług przeznaczonych dla biznesu, usług internetowych (np. Neostrady), a także telewizji (Wideostrada) pod wspólną marką Orange. Zgodnie z warunkami umowy sprzedawanie usług operatora pod marką Orange musi nastąpić najpóźniej pod koniec czerwca 2009r. Z uzyskanego dziś przez redakcję PasjaGSM.pl komentarza Wojciecha Jabczyńskiego, rzecznika prasowego Grupy TP, wynika, że trwają prace przygotowawcze.

- Na razie jednak żadne wiążące decyzje nie zostały podjęte przez zarząd spółki- powiedział PasjiGSM.pl rzecznik Grupy TP.

Źródło: PasjaGSM.pl

reklama

Ostatnie opinie internautów

krzychu.pl 15.01.2009 @ 10:41
Zastąpienie takich marek jak "Neostrada" czy "Wideostrada" jest naturalną konsekwencją przynależności do Grupy France Telecom czyli właściciela marki Orange. Dzięki takim działaniom właściciel zyskuje podwójnie - za udostępnienie marki Orange będzie nakazywał swoim spółko- córkom odprowadzanie określonego procentu od przychodów. Jest to łatwy sposób na wyprowadzenie pieniędzy do France Telecom i jest to zgodne z prawem. Właścicielowi zapewnia to duży zastrzyk gotówki a ostatecznie i tak zapłaci za to końcowy odbiorca czyli klient. Drugim aspektem jest to, że wprowadzając szerzej markę Orange zmniejsza się koszta związane z działalnością firmy i jej reklamą. To ogólny trend w globalnej gospodarce. Dzięki temu redukuje się koszta a zaoszczędzone pieniądze trafią w ręce akcjonariuszy. Nikogo nie obchodzi w tym przypadku sentyment do jakiejś marki a po prostu aspekt zysku ekonomicznego jaki można osiągnąć. I nikt już tego nie zatrzyma.

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Iloczyn liczb 8 i 4 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Nike air max 90... 30.11.2017, 09:03

adidas superstar adicolor 30.11.2017, 08:56

Nike free bionic 30.11.2017, 08:50

Nike air max 1... 30.11.2017, 08:43

adidas adizero crazy... 30.11.2017, 08:36

Archiwum wiadomości