PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Orange zawyża rachunki klientów?

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/orange-zawyza-rachunki-klientow-5009.html
QR Code
Orange zawyża rachunki klientów?

Piotr Baranowski, 16 października 2008, 17:50 (ostatnio zmodyfikowano w czwartek, 16 października 2008 o 17:51)
Tagi: Orange, Polska Telefonia Komórkowa (PTK Centertel)

Na początku października pani Anna kupiła cztery startery w sieci Orange poprzez stronę internetową firmy. Jeden abonament miesięczny dla firm miał kosztować 13,15 zł, jednak na fakturze koszty były wyższe o 5 zł.

- Nie jest to duża kwota, ale patrząc na fakt, że doliczono ją do każdego ze starterów, płaconą przez 24 miesiące, wychodzi wtedy, że zapłacę prawie 500 zł dodatkowo - pisze na Alert24 pani Anna. Parę dni po wykupieniu czterech abonamentów przez internet, pani Anna otrzymała umowę zakupu.

- Cena na umowie zgadzała się z tą, która była wyświetlona w internecie. Nie miałam żadnych zastrzeżeń więc ją podpisałam - pisze na Alert24 pani Anna. - Jakie było moje zdziwienie, gdy kilka dni później otrzymałam fakturę, a każda cena abonamentu była wyższa o 5 zł. Próbowałam wyjaśnić sprawę przez telefon, dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta. Ten z kolei odsyłał mnie do sklepu Orange, a ten znowu do Biura Obsługi Klienta. I koło się zamknęło. Nikt nie był w stanie mi pomóc - dodaje.

13 października pani Anna poszła do jednego z punktów sieci Orange i złożyła pisemną reklamację. Dowiedziała się wtedy, że Biuro Obsługi Klienta nie ma nic wspólnego ze sklepem internetowym firmy Orange, ponieważ są to dwa odrębne kanały sprzedaży.

- Zdziwiłam się bardzo. To kto w takim razie będzie mi teraz w stanie pomóc wyjaśnić tę dziwną sytuację? Chciałabym ostrzec pozostałych klientów Orange, którzy planują zakup czegokolwiek przez sklep internetowy, żeby dobrze się zastanowili zanim klikną KUP! - pisze czytelniczka.

O komentarz i wyjaśnienie sprawy zapytaliśmy Wojciecha Jabczyńskiego, rzecznika Grupy TP - Jesteśmy w trakcie wyjaśniania sprawy .

Po naszej interwencji, do pani Anny zadzwonił konsultant z Biura Obsługi Konsumentów.

- W środę otrzymałam telefoniczne zapewnienie, że przez cały okres trwania umowy cztery abonamenty będą naliczane zgodnie z zawartą wcześniej umową. Aktualnie oczekuję na korektę faktur. Nie wyjaśniono mi jednak skąd wzięła się dodatkowa, tajemnicza kwota 5 zł - pisze na Alert24 pani Anna.

Źródło: Alert24

reklama

Ostatnie opinie internautów

cezar 17.10.2008 @ 10:37
nieładnie :) a serio, to kolejna w ostatnich miesiąciach wpadka Orange, sztuczne kolejki, problemy z iPhonem (ssytem i sprzedaż), awarie sieci, zaniżone ceny Freedom...itp., itd. - bardzo dużo małych usterek, które połączone dają raczej słaby klimat wokół tej sieci ...
k_9 18.10.2008 @ 13:59
Orange znana jest z nieszczelnych systemów naliczania opłat abonamentowych oraz billingowych. Z tym, że działa to w obie strony, tzn. Orange myli się również często na swoją niekorzyść; sam jestem tego przykładem; za pewną usługę, wartą kilkanaście złotych miesięcznie, Orange nie nalicza mi opłaty, ponieważ - jak mi powiedział konsultant - usługa widnieje w systemie jako nieaktywna...
maverick 19.10.2008 @ 14:00
k_9 to masz szczęście ale postaw się w sytuacji osób takich jak ta pani Anna. Często słychać o takich niezgodnościach faktur z cenami na umowach. Wiadomo pomyłka zdarzyć się może każdemu raz ale nie więcej. Orange bardziej dba o reklamę niż o to by wszystko działało i klienci byli zadowoleni.
Kamel 2.12.2008 @ 18:08
k_9 Uważaj tylko, żebyś pewnego pięknego dnia nie otrzymał rachunku za te miesiące, które nie płaciłeś, ponieważ na górze przypomni się komuś ze trzeba Ci go wysłać.
lukaszekkk 5.12.2008 @ 13:31
wiem co robi Orange aby jej budżet był wiekszy właśnie zawyża rachunki,sam to sie przekonałem miałem abonament wykorzystałem tylko kwote jaka miałem i koniec a jak przyszedł mi rachunek miałem na billingu 0-700 niby była blokada i nie dzwonie pod te numery wiec wiem co robi Orange miałem zaplacić 55zł a musiałem zapłacić ponad 155zł.Oczywiście reklamacja była i została rozpatrzona pozytywnie,jednak na drugi miesiac znowu była wpadka orange i znowu reklamacja trzeci rachunek to samo doczekałem sie do końca umowy jako tako i pożegnałem ich.Chodz proponowali abym został to jednak mam swoje zdanie na ten temat i zakończyłem współprace.
www 9.05.2009 @ 22:18
Orange Bytom- odradzam. Opieszala obsluga, trzy wizyty w salonie (dwie w centrum miasta kolejna w centrum handlowym)kosztowalo mnie aktywowanie na nowo umowy Zetafon. Codziennie bylam odsylana z przyslowiowym kwitkiem, za kazdym razem uzyskiwalam sprzeczne informacje i spychanie sprawy na kolejny dzien. W trzecim dniu pani w salonie rowniez chciala sie mnie pozbyc tlumaczac ze jest sama a ma duzo klientow.Ja zapytalam gdzie oni sa skoro nie widze zadnego/ ona ze zaraz przyjda a moja sprawa zajmie duzo czasu. Przepychanki slowne i propozycja abym przyszla nastepnego dnia zakonczyly sie moja prosba o kontakt z kierownictwem.Wtedy pani z łaska zaproponowala abym usiadla i zajela sie moja sprawa. Zajelo jej to ok 30 minut, w 25 minucie wszedl jeden klient ktorego obsluzyla druga pracownica ktora cudem sie odnalazla. Mam trzy numery w orange za ktore duzo place, jak tylko zakoncza sie umowy zmieniam operatora.
gość 2.10.2009 @ 17:56
ORANGE nie dziękuję,
nie skorzystam.
kika 19.03.2012 @ 12:25
Mam ten sam problem. Wzięłam telefon w orange, na umowie było 29,90zł a dziś dostałam nowe wydruki do wpłat jedna opiewa na 46 zł a pozostałe na 34, 90, co to do licha ma być?????

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Różnica liczb 11 i 1 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Nike air max 90... 30.11.2017, 09:03

adidas superstar adicolor 30.11.2017, 08:56

Nike free bionic 30.11.2017, 08:50

Nike air max 1... 30.11.2017, 08:43

adidas adizero crazy... 30.11.2017, 08:36

Archiwum wiadomości