PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Otwarto Centrum Informacji Konsumenckiej

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/otwarto-centrum-informacji-konsumenckiej-350.html
QR Code
Otwarto Centrum Informacji Konsumenckiej

Od 15 lutego 2007 r. w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej rusza Centrum Informacji Konsumenckiej (CIK).

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15 pod numerem telefonu 0 801 900 853 na pytania użytkowników będą odpowiadać pracownicy zajmujący się prawami konsumenta w zakresie usług telekomunikacyjnych i pocztowych.

W Centrum Informacji Konsumenckiej będzie można uzyskać poradę m.in.:

  • jak reklamować rachunek telefoniczny,
  • na co zwracać uwagę zawierając umowę na usługi: telefonii stacjonarnej, mobilnej (komórki) lub o dostęp do Internetu,
  • czego można żądać od dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych,
  • kto to jest przedsiębiorca wyznaczony i jakie ma obowiązki,
  • jak można rozstrzygnąć spór z dostawcą usług itp.

Pracownicy CIK odpowiedzą na pytania dotyczące usług telekomunikacyjnych i pocztowych, natomiast nie będą kompetentni do udzielenia informacji, jeśli sprawa będzie spoza zakresu działania Prezesa UKE. Jednakże w miarę możliwości postarają się podać informację do jakiej instytucji należy się zwrócić w danej sprawie.

Zorganizowanie Centrum Informacji Konsumenckiej jest wynikiem dużej liczby pytań kierowanych przez użytkowników usług telekomunikacyjnych i pocztowych do UKE, zarówno na piśmie, elektronicznie jak i telefonicznie. Wielu użytkowników tych usług podkreśla potrzebę istnienia rzetelnego i obiektywnego źródła informacji o usługach telekomunikacyjnych i pocztowych. Klienci zwracający się z pytaniami i wątpliwościami do biur obsługi klienta operatorów nie zawsze są kompleksowo informowani, a zdarza się, że udzielane przez różnych pracowników informacje w tej samej sprawie są sprzeczne.

Stworzenie CIK powinno przyczynić się do bardziej świadomego korzystania z usług telekomunikacyjnych i pocztowych przez konsumentów.

Centrum Informacji Konsumenckiej jest kolejnym krokiem podjętym przez Prezesa UKE w celu poprawy ochrony praw konsumentów usług telekomunikacyjnych i pocztowych.

reklama

Ostatnie opinie internautów

Brak komentarzy

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Suma liczb 11 i 8 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

New adidas superstar sale 28.06.2017, 11:12

nike air max 1 ultra... 28.06.2017, 10:53

nike free 4.0 flyknit... 28.06.2017, 10:37

Nike Air Max 90 Ultra... 28.06.2017, 10:12

Nike Air Max 90 25th... 10.05.2017, 11:31

Archiwum wiadomości