PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Piąty operator dla ..... wędkarzy

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/piaty-operator-dla-wedkarzy-5471.html
QR Code
Piąty operator dla ..... wędkarzy

Łukasz Roguski, 4 lutego 2009, 07:46
Tagi: Centernet

Wystartowała akcja promocyjna poprzedzająca wprowadzenie na rynek nowej telefonii komórkowej dla wędkarzy. Tym razem promocję przygotowała spółka CenterNet, która w ciągu kilku miesięcy rozpocznie działalność na polskim rynku.

Na kilka miesięcy przed startem oferty komercyjnej wystartowała przygotowana przez CenterNet, we współpracy z Polskim Portalem Wędkarskim Rybobranie.pl akcja promocyjna "Daj się złowić". Pretekstem do akcji były odbywające się na warszawskim Torwarze targi "Na Ryby", w których wzięło udział ponad 6 tys. wędkarzy i sympatyków wędkarstwa.

Celem organizatorów akcji jest rozpoczęcie budowy projektu telekomunikacyjnego, wspólnie z jego przyszłymi odbiorcami. Dzięki akcji promocyjnej "Daj się złowić" udało się uzyskać szereg istotnych informacji na temat preferencji oraz potrzeb telekomunikacyjnych wędkarzy.
- Wędkarze to bardzo spójna i duża grupa odbiorców. Grupa ta jest bardzo specyficzna w wymiarze potrzeb telekomunikacyjnych. Zanim zaproponujemy im nasze usługi postanowiliśmy z nimi porozmawiać, dowiedzieć się czego naprawdę potrzebują i zaprosić do wspólnego przygotowania użytecznej oferty – mówi Anna Gołębicka, Dyrektor Marketingu CenterNet S.A.

Dodatkowym celem akcji "Daj się złowić" było wyłonienie bazy stu osób, które staną się ambasadorami nowej telefonii komórkowej. W ramach akcji przygotowano szereg materiałów promocyjnych i specjalne konkursy, w których co godzinę można było wygrać nagrody rzeczowe w postaci zestawów spławików, kurtek wędkarskich.

Udało nam się porozmawiać osobiście z ponad 2000 wędkarzami oraz zebrać ankiety z interesującymi nas informacjami – mówi Marcin Kasierski odpowiedzialny za projekt w CenterNet. Ciekawostką targów było Mobilne Łowisko, w którym za pomocą Bluetooth w telefonie, można było pobrać darmową aplikację odstraszającą komary – dodaje Katarzyna Nowicka – Brand Manager CenterNet. Dzięki tej promocji pokazaliśmy, że nowa telefonia będzie tym czego potrzebują wędkarze.

Zainteresowanie projektem przerosło nasze oczekiwania. Stworzenie telefonii dla wędkarzy będzie kolejnym krokiem wprowadzającym nowe technologie do tego hobby – mówi Artur Chyła, Prezes portalu Rybobranie.pl.

Centernet i http://rybobranie.pl nie ujawniły jeszcze nazwy marki nowej telefonii.

W październiku 2008 CenterNet S.A. zawarł Porozumienie o współpracy z Polskim Portalem Wędkarskim http://Rybobranie.pl w zakresie tworzenia oraz sprzedaży produktów i usług telefonii komórkowej wraz z usługami dodanymi, istotnymi dla grupy docelowej.

Źródło: Centernet

reklama

Ostatnie opinie internautów

Szakalabombas 4.02.2009 @ 17:08
To aby nie FAKE ?
@Łukasz Roguski 4.02.2009 @ 23:05
to jest oficjalna informacja prasowa Operatora.
krzychu.pl 7.02.2009 @ 14:27
Czekamy na szczegóły choć liczba 100 testerów sieci nie jest oszałamiająca i może być niewystarczająca. Może dla Radia Maryja będzie przewidziana większa ilość testerów ;) Potrzebni oni są bo nie jest to jakiś wirtualny operator tylko podmiot posiadający częstotliwości a niedługo i własną infrastrukturę. Pozostaje czekać na dalszy rozwój sytuacji choć czas goni. Gdy częstotliwości pozostaną niewykorzystane UKE jej po prostu zabierze. A to już się wiąże ze stratą dużej ilości pieniędzy.
mickey 7.02.2009 @ 21:32
nie wiem po co tworzą nowe sieci w takim zawężeniu potencjalnych klientów. orange już kiedyś zrobiło operatora dla kibiców jednego z klubów piłkarskich. i to była jedyna wieść o tej sieci...

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Suma liczb 8 i 1 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Nike air max 90... 30.11.2017, 09:03

adidas superstar adicolor 30.11.2017, 08:56

Nike free bionic 30.11.2017, 08:50

Nike air max 1... 30.11.2017, 08:43

adidas adizero crazy... 30.11.2017, 08:36

Archiwum wiadomości