PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > PLAY dokarmia zwierzęta

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/play-dokarmia-zwierzeta-7822.html
QR Code
PLAY dokarmia zwierzęta

Maciej Celmer, 7 października 2010, 15:42 (ostatnio zmodyfikowano w piątek, 8 października 2010 o 14:01)
Tagi: Play, Facebook, reklama, Agencja Płodni.com, Płodni.com, Marcin Gruszka

Firma PLAY jest organizatorem akcji „Podaruj karmę zwierzakom w schronisku”. Poprzez internetowy portal społecznościowy Facebook, operator gromadzi fanów swojego profilu. Za każdego z nowych fanów, który zaznaczy opcję „Lubię to!”, firma przekazuje kilogram suchej karmy dla bezpańskich zwierząt.

Pomoc skierowana jest do najbiedniejszych placówek w Polsce. Ponadto, dzięki facebookowym fanom, którzy wskazują najbiedniejsze schroniska w ich okolicy, PLAY dociera do coraz większej ilości tych miejsc. Akcję wspiera również Fundacja Viva, od kilku miesięcy współpracująca z operatorem.

rzecznik firmy PLAY Marcin Gruszka powiedział:

Staramy się wyszukiwać schroniska, które naprawdę potrzebują pomocy, pomagają nam w tym internauci i Fundacja Viva.

Początkowym założeniem programu było przekazanie 10 ton suchego pokarmu, jednak popularność akcji skłoniła PLAY do kontynuowania przedsięwzięcia. Do tej pory „lubiących” PLAY jest prawie 25 tysięcy użytkowników, co jest równoznaczne z uzyskaniem 25 ton suchej karmy. „Akcja cieszy się ogromną popularnością, obserwujemy stały i bardzo duży przyrost fanów naszego profilu, tylko wczoraj dołączyło 550 osób.” – powiedział Gruszka.

Rzecznik sieci nie ukrywa, że impulsem do podjęcia tej inicjatywy był viral stylizowany na demotywatory, który pojawił się w sieci pod koniec maja. Przedstawiał psy w schronisku razem z obiektem kojarzącym się z logo PLAY, pod którym widniał podpis "Wypróbuj Play za 1 zł / zawsze możesz się go pozbyć".

Marcin Gruszka odpiera jednak zarzuty jakoby cała inicjatywa miała charakter typowo reklamowy. „Nasza firma od dawna wspiera takie akcje. Jesteśmy partnerem technologicznym Fundacji Viva już od dłuższego czasu, współpracujemy również z Fundacją Azyl Pod Psim Aniołem oraz z WWF.” – powiedział. „Tamta wpadka była impulsem do podjęcia konkretnie tych działań. Pomysł pojawił się w toku internetowej dyskusji i bardzo nam się spodobał, dlatego akcja cały czas trwa.” – dodał.

Pomoc dotarła już do 10 placówek, w przyszłym tygodniu rozesłane zostanie kolejne 5 ton suchej karmy. „Przychodzą do nas podziękowania od opiekunów zwierząt umieszczonych w schroniskach. Cieszy nas fakt, że dary trafiają do tych naprawdę potrzebujących.” – powiedział Marcin Gruszka.

Za realizację projektu odpowiada agencja Płodni.com

reklama

Ostatnie opinie internautów

mariola 8.10.2010 @ 15:34
niestey, nie moge zapomniec jaka krzywde wyrzadził Play pieskom w schronisku, swoja niedawna reklamą gloryfikująca porzucanie psów..... ludzka wrazliwosc jest wykorzystywana do granic mozliwosci
Jack 8.10.2010 @ 20:38
No i dlatego też jest ta inicjatywa dokarmiania kto wie czy w ogóle by była gdyby reklama przeszła bez echa... nie ładnie zrobili z tą reklamą i to nie od dziś wiadomo. Zresztą to nie była pierwsza reklama która była mało etyczna... Jakoś Heyah potrafi zrobić akcje dla schroniska bez takich wpadek jak Play.

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Iloczyn liczb 5 i 3 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości