PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Play otwiera biuro prasowe w Second Life

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/play-otwiera-biuro-prasowe-w-second-life-1608.html
QR Code
Play otwiera biuro prasowe w Second Life

Piotr Baranowski, 10 sierpnia 2007, 14:06 (ostatnio zmodyfikowano w sobota, 11 sierpnia 2007 o 21:21)
Tagi: Play, Project4 (P4), reklama

Od 10 sierpnia PLAY rozszerza swoją działalność w Second Life otwierając Wyspę PLAY, na której znajdować się będzie m.in. klub muzyczny w stylu hawajskim, centrum multimedialne, wieżowiec z apartamentami oraz biuro prasowe, w którym dziennikarze i gracze, będą mogli spotkać się raz w tygodniu z jego pracownikami i rzecznikiem prasowym PLAY, a ściślej z ich awatarami. Gościem honorowym gry regularnie będzie również Jacek Hensler, szef marketingu PLAY.

Second Life wirtualny świat 3D to gra, która coraz bardziej zaczyna przypominać i funkcjonować jak prawdziwy rynek. W ramach gry znajdującej się na wielu serwerach tworzących sieć, dostępne są narzędzia do modyfikacji wirtualnego świata Second Life oraz uczestniczenia w jego wirtualnej ekonomii. Gracze mający postać awatarów, zarabiają wirtualne pieniądze, które można wymienić potem na te ze świata realnego. Według szacunkowych danych dostępnych na stronie internetowej gry, przeciętnie w ciągu dnia w Second Life dokonywane są transakcje na sumę rzędu 400 - 500 tysięcy dolarów amerykańskich. Second Life przez wiele firm czy instytucji, jak choćby Ambasada Szwecji, która 30 maja 2007 jako pierwszy kraj Unii Europejskiej otworzyła swoje przedstawicielstwo w Second Life, traktowana jest jako innowacyjne medium kontaktu ze społecznością

Obecnie w Second Life aktywnych jest ok. 8 milionów użytkowników, z czego 40 tys. z Polski, co plasuje nasz kraj na 24 miejscu pod względem liczby aktywnych użytkowników na świecie.

PLAY jest jedną z pierwszych marek w Polsce, która zdecydowała się rozpocząć działalność w równoległym świecie Second Life. Do tej pory klub PLAY odwiedziło już 220 tys. użytkowników, którzy mogli w nim poznać nowych ludzi, zarobić linden-dolary (tamtejsza waluta), obejrzeć najnowsze reklamy PLAY'a, skoczyć na spadochronie oraz potańczyć i wypić wirtualnego drinka, a także nawiązać nowe znajomości wśród społeczności skupionej wokół marki PLAY.

Wyspa jest jednym z największym polskich projektów interaktywnych w rzeczywistości Second Life. PLAY chce wykorzystywać ten projekt do prezentacji nowych kampanii reklamowych oraz prezentacji usług. W przyszłości operator rozważy możliwość sprzedaży doładowań na kartę a nawet sprzedaży usług.

Oprócz tego na Wyspie PLAY zaplanowano doskonałą zabawę, cykliczne imprezy oraz konkursy, w których będzie można wygrać super nagrody zarówno w świecie wirtualnym jak np. apartamenty na wyspie oraz te ze świata realnego jak telefony i startery PLAY.

Cały projekt jest elementem prowadzonej przez PLAY kampanii reklamowej, która wykorzystuje najnowsze, multimedialne i interaktywne narzędzia marketingowe, mające na celu budowanie społeczności wokół marki PLAY oraz prezentację oferty firmy w niekonwencjonalny sposób.

reklama

Ostatnie opinie internautów

sebo 10.08.2007 @ 21:35
a moze by tak zaczeli wkoncu robic cos w rzeczywistowci? a moe w realnym swiecie, znowu kombinuja z multimediami... ja tam do nich nie ide, dziwni sa
pio 11.08.2007 @ 14:39
A mi sie to nawet podoba.Musze sobie tylko sciagnac ta gierke.
gusia 20.08.2007 @ 16:13
ja już grałam...i pąknełąm bakcyle...można się sporo dowiedzieć od innych graczy, pobawić, potańczyć, wyluzować...można miec drugie życie:]

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Różnica liczb 9 i 5 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości