PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Play: puknty na doładowania za płatności kartą kredytową Citibank MasterCard Word

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/play-puknty-na-doladowania-za-platnosci-karta-kredytowa-citibank-mastercard-word-8586.html
QR Code
Play: puknty na doładowania za płatności kartą kredytową Citibank MasterCard Word

Maciej Celmer, 18 lutego 2011, 11:40
Tagi: Bank Citi Handlowy, Play, Play Fresh

W dniu dzisiejszym Play wspólnie z Bankiem Citi Handlowy oraz innymi partnerami uruchamia multipartnerski Program: Citibank MasterCard World. Przygotowana we współpracy z siedmioma partnerami Karta Kredytowa pozwala na zbieranie punktów w multibrandowym programie lojalnościowym. Posiadacze nowej karty mogą wymieniać zgromadzone Punkty na vouchery na zakup produktów i usług u partnerów programu lub na spłatę części zadłużenia.

Dodatkowo klienci zyskują możliwość skorzystania z rabatów, promocji i ofert przygotowanych specjalnie dla nich przez partnerów Programu.

Warunkiem uczestnictwa w Programie jest posiadanie przez klienta sieci Play Karty Kredytowej Citibank MasterCard Word, która wydawana jest w placówkach Banku Citi Handlowego.

Abonenci Play przystępujący do Programu nie ponoszą żadnych kosztów związanych z wydaniem i użytkowaniem Karty (Standardowa cena to 5 zł w pierwszym roku i 85 zł w kolejnych latach). Wszystkie transakcje bezgotówkowe dokonywane Kartą Kredytową Citibank MasterCard World premiowane są punktami lojalnościowymi.

KAŻDY ZAKUP KARTĄ: 5 PLN = 1 pkt
KAŻDY ZAKUP U PARTNERÓW: 5 PLN = 2 pkt
DOKONANIE PIERWSZEJ TRANSAKCJI: 1 000 pkt – wystarczy na doładowania Play Fresh o wartości 40 zł lub 2 bilety do Multikina.

W Play zgromadzone punkty można wymienić na: Doładowania Play Fresh o wartości 10 zł = 250 pkt Doładowania Play Fresh o wartości 30 zł = 750 pkt Doładowania Play Fresh o wartości 50 zł = 1250 pkt

Katalog nagród wraz z przelicznikiem punktów znajduje się na stronie City Banku.

Źródło: Play

reklama

Ostatnie opinie internautów

MobileMAN 18.02.2011 @ 12:58
Chociaż nie jestem abonentem sieci PLAY to podoba mi się podejście do klienta.
Miło że niektóre sieci dbają o klienta
Tak czy inaczej promocje się chwalą :)
kliker 18.02.2011 @ 13:36
Play jest mocno marketingowym opem. Wszystko pięknie wygląda na reklamach, chociażby 4G;] Mimo wszystko, dobrze, że powstają takie propozycje z ich strony. Zawsze jest to kilka groszy dla użytkowników, nie zapominajmy o klientach banku. Banki i telekomy to ogromne pieniądze i to oczywiste, że zaczynają się uzupełniać.
@Frasier 21.02.2011 @ 08:05
@kliker - uzupełnia się to mBank Mobile, tutaj nie ma nic innowacyjnego, ot zwyczajny program lojalnościowy, w którym żeby wyciagnać cokolwiek wwartego uwagi trzeba wydać górę kasy. Ciekawe na ile to jest umowa na wyłączność, czy np. nie wykluczy promocji Play i Inteligo. Nie sądzę.

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Suma liczb 2 i 9 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości