PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > PLAY sponsorem Polskiego Kongresu Reklamy

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/play-sponsorem-polskiego-kongresu-reklamy-919.html
QR Code
PLAY sponsorem Polskiego Kongresu Reklamy

Piotr Baranowski, 23 kwietnia 2007, 11:10
Tagi: Play, sponsoring

PLAY jest sponsorem strategicznym Polskiego Kongresu Reklamy, który odbędzie się 23 kwietnia 2007 r.

Organizatorami kongresu jest Stowarzyszenie Agencji Reklamowych oraz Harvard Business Review. Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem: Kreatywność - nowe wyzwanie w zarządzaniu komunikacją marketingową i relacjami z klientem - stąd obecność PLAY - innowacyjnego operatora telefonii komórkowej P4, który tworzy nowe standardy w dziedzinie komunikacji i multimediów.

Kongres skierowany jest do menedżerów odpowiedzialnych za marketing, reklamę, PR i relacje z klientami w firmach, agencjach reklamowych oraz domach mediowych.

Jacek Hensler Chief Marketing Manager PLAY:

Uczestnicy, organizatorzy oraz goście specjalni kongresu to ludzie, którzy są kreatywni i innowacyjni w myśleniu, planowaniu i działaniu, czyli tacy, do których nam najbliżej. PLAY kieruje się podobną filozofią, dlatego zdecydowaliśmy się sponsorować kongres.

To kolejne prestiżowe wydarzenie branżowe, które sponsoruje PLAY. Operator był sponsorem gali kończącej drugą edycję projektu Superbrands Polska, którego celem było wyłonienie najsilniejszych marek na polskim rynku. Uroczysta gala odbyła się 19 kwietnia br. w hotelu Hilton w Warszawie.

reklama

Ostatnie opinie internautów

bolko 23.04.2007 @ 19:37
spoko inicjatywa i tematyki pasuje do tworzącego się wizerunku play
sonix 23.04.2007 @ 22:14
w sumie PLAY ma dosc innowacyjne formy reklamy (np. advergaming w Second Life) wiec wcale nie dziwi ich obecnosc na tym kongresie
doti 23.04.2007 @ 22:39
Nie wspomniano tu, że play jest sponsorem nie związanego z branżą studenckiego turnieju językowego.
ciekawe jakie inne działania promocyjne Play zostaną ujawnione w najbliższym czasie?
grv 24.04.2007 @ 01:59
no calkiem udane maja te reklamy to trzeba im przyznac. a to ze sie reklamuja w :SL to dosc dobry przyklad nowego podejscia i szukania klienta w kazdym wymiarze.
benq 24.04.2007 @ 19:08
o tym turnieju językowym też słyszałem, fajnie, że play angażuje się w takich inicjatywach
onyx 25.04.2007 @ 08:07
to działanie zapewne przypadkowe nie jest, wielu ludziom podobają się innowacyjne reklamy Playa i mam nadzieje ze inne marki wezmą z niego przykład i też zaczną robić jakieś fajne mocne reklamy a nie oklepane rodzinki i biznesmenów z teczkami, litości ile można! :/
ikar 26.04.2007 @ 22:44
onyx, przyznasz, że już te reklamy są mniej popularne i ustępują tym oryginalnym jak w przypadku play czy heyah

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Suma liczb 12 i 7 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Nike air max 90... 30.11.2017, 09:03

adidas superstar adicolor 30.11.2017, 08:56

Nike free bionic 30.11.2017, 08:50

Nike air max 1... 30.11.2017, 08:43

adidas adizero crazy... 30.11.2017, 08:36

Archiwum wiadomości