PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Play wprowadza klientów w błąd?

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/play-wprowadza-klientow-w-blad-2479.html
QR Code
Play wprowadza klientów w błąd?

Piotr Baranowski, 6 listopada 2007, 17:13 (ostatnio zmodyfikowano w wtorek, 6 listopada 2007 o 18:38)
Tagi: Play, prawo, Samsung

Play, nowa sieć telefonii komórkowej, podała błędną informację na oficjalnej stronie internetowej. Po wielokrotnych reklamacjach klienta, odrzuca jego zarzuty. W ramach rekompensaty konsument nie dostaje nic. Czy taka gra jest fair?

Ostatnia aktualizacja 6 listopada 18:30
- Komentarz Marcina Gruszki, rzecznika prasowego Play.

Powyższe pytanie zadaje sobie Kajetan Balcer, który swój problem opisał w serwisie wiadomosci24.pl.

7.10.2007 - siódemka okazuje się być dla mnie kolejny raz pechową liczbą. Tego dnia podpisałem umowę z firmą P4 (sieć Play), kupując jednocześnie nowy telefon komórkowy Samsung L760. Co skłoniło mnie do tego czynu? Wcześniej wielokrotnie odwiedzałem stronę www.playmobile.pl. Porównywałem ceny telefonów, ich wygląd oraz opcje. Zdecydowałem się na Samsunga L760 z dwóch powodów: według podanej informacji telefon posiada wbudowane radio i możliwość nagrywania rozmów. Radio jest dla mnie ważne dlatego, że dziennikarz na bieżąco powinien orientować się w wydarzeniach z kraju i ze świata. Poza tym, jest to element rozrywki.


Dopiero po zakupie aparatu Pan Kajetan zorientował się, że telefon funkcji nagrywania rozmów nie posiada.
Natychmiast zadzwoniłem do Biura Obsługi Klienta, by złożyć reklamację. Skierowano mnie do punktu Play. Tam z kolei znów kazano mi zadzwonić do biura. Kiedy skontaktowałem się z obsługą, polecono mi, bym wysłał maila do sieci Play. I tak zaczęło się... Nieustanna walka, zwycięzca znany od samego początku...


Klient zażądał rekompensaty, na co BOK sieci Play odpisało dość wymijająco:
Witam! Dziękujemy za nadesłane zgłoszenie. Przepraszamy za zaistniałą sytuację, która wynikła z błędu w opisie. Opis na stronie został już poprawiony. Ten telefon nie posiada takiej funkcji. Mam nadzieję, że nasza dalsza współpraca będzie układała sie wzorowo. Zapraszam do wzięcia udziału w naszych licznych konkursach, które znajdują się na naszej stronie www.playmobile.pl. Pozdrawiam serdecznie Jacek, Konsultant Back Office ds. Obsługi Klienta


Ponowna reklamacja Pana Kajetana została odrzucona z powodu "braku podstaw". Kolejne odwołanie nic nie pomogło pomimo iż Infolinia Konsumencka pod numerem, której prawnicy udzielają konsumentom darmowych porad stwierdziła, że zgodnie z Ustawą o Szczegółowej Sprzedaży Konsumenckiej z dn. 22.07.2002 r. miał on prawo żądać wymiany wadliwego produktu na niewadliwy.

W tym przypadku trudno jednak mówić o wymianie wadliwego produktu na niewadliwy z racji iż każdy Samsung L760 posiada takie same funkcje. Według prawnika, Sławomira Zaborka, jeżeli taka funkcja jest niedostępna to klientowi przysługuje żądanie stosownego obniżenia ceny.

Aktualizacja 6 listopada 18:30
Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play, przesłał nam swój komentarz w tej sprawie i zaproponował wymianę telefonu na słuchawkę spełniającą dziennikarskie wymagania Pana Kajetana.


Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play powiedział:
Dziękuję, za profesjonalne podejście do tematu, jakim jest wysłanie do mnie poniższego maila. Daje nam Pan w ten sposób szansę na przedstawienie naszego stanowiska.
W odróżnieniu od Pana Kajetana Balcera, który jest zapewne bardzo młodym dziennikarzem i mam nadzieję, że tylko to tłumaczył fakt, że zapomniał napisać do mnie o całej sprawie. Bycie dziennikarzem to bardzo odpowiedzialna funkcja. Odpowiedzialność wymaga rzetelnego przygotowania tekstu również poprzez udzielenie drugiej stronie szansy na ustosunkowanie się do tematu na poziomie odpowiedzialnym za kontakty z prasą. Pracownicy Call Center, z całym szacunkiem dla ich pracy, nimi nie są.

Na marginesie dodam, że bardzo chętnie i często pomagam również kontaktującym się ze mną bezpośrednio klientom, którzy nie są dziennikarzom.

Reasumując - Pan Kajetan ma rację. Na stronie www pojawiła się nieprecyzyjna informacja. Proponujemy wymianę telefonu na słuchawkę spełniającą dziennikarskie wymagania Pana Kajetana.
reklama

Ostatnie opinie internautów

buła 1.02.2010 @ 14:01
Sprawa stosunku Pleya do klienta w czas zakupu i po zakupie telefonu wymaga nagłośnienia .

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Różnica liczb 13 i 11 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości