
QR CodePlus: "Operator sieci Play wprowadza klientów w błąd"
Piotr Baranowski, 6 sierpnia 2009, 13:41
(ostatnio zmodyfikowano w czwartek, 6 sierpnia 2009 o 13:41)
Tagi:
Tagi:
Plus w dniu dzisiejszym rozesłał swoje oświadczenie. "W związku z niezgodną z prawdą informacją opublikowaną 5 sierpnia br. na blogu Marcina Gruszki, rzecznika prasowego sieci Play, jakoby „Plus nie realizował procesu MNP od chwili wprowadzenia zapisów nowego Rozporządzenia Rady Ministrów”, oświadczamy:"
Polkomtel S.A. wystąpił w dniu 6 lipca br. do Prezesa UKE z wnioskiem o czasowe zawieszenie wykonywania obowiązku przenoszenia numerów w jeden dzień roboczy, w szczególności w związku z brakiem uzgodnień międzyoperatorskich dotyczących działania określonego w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 17 czerwca br. elektronicznego systemu wymiany danych, zabezpieczonego przed dostępem osób nieuprawnionych. Jedynie taki system gwarantuje klientom wszystkich sieci telekomunikacyjnych bezpieczeństwo ich danych. Polkomtel S.A. nie może brać udziału w działaniach, które mogą prowadzić do naruszenia zasad ochrony tajemnicy telekomunikacyjnej i danych osobowych, poprzez użycie dla realizacji usługi przenoszenia numerów plików Excel z poufnymi danymi klientów (PESEL, adres zamieszkania, etc). Uważamy, że póki nie zostanie uruchomiony wspólny system wymiany danych, określony w rozporządzeniu i zapewniający realizację usługi według zasad w nim przewidzianych, nie może być mowy o pełnej ochronie informacji o klientach.
Polkomtel S.A. do czasu otrzymania decyzji Prezesa UKE wykonuje usługi przenoszenia numerów, za zgodą klienta i operatora, w dotychczasowym trybie. Polkomtel S.A. poinformował wszystkich operatorów o złożeniu ww. wniosku do Prezesa UKE. Mimo to P4, całkowicie ignorując ten fakt, przyjmuje wnioski od klientów i nie informuje ich o prawdziwym terminie przeniesienia numeru. Przyjmuje wnioski także wtedy, gdy mimo deklarowanej gotowości sama sieć Play nie jest w stanie przenieść numeru w ciągu jednego dnia roboczego. Takim nieodpowiedzialnym działaniem operator sieci Play nie tylko wprowadza klientów w błąd, ale też naraża ich na straty i często przez wiele godzin uniemożliwia korzystanie z telefonu.
Gdyby rzeczywistą intencją sieci Play było działanie w interesie klientów, powinien on informować ich o możliwości złożenia wniosku o przeniesienie u dotychczasowego operatora bądź przekazać wnioski klientów do Polkomtel S.A. przez pełnomocnika, tak jak przebiega to we współpracy Polkomtel S.A. z PTK Centertel i PTC Era.
Jednocześnie chcemy podkreślić, że dokumentujemy wszystkie przypadki, kiedy do przeniesienia numeru między sieciami Plus i Play nie doszło z winy Play. Zamierzamy przekazać te informacje regulatorowi i podać je do publicznej wiadomości.
Marcin Gruszka, rzecznik prasowy sieci Play, dokonując wyżej opisanej manipulacji opartej na nieprawdziwych informacjach, przedstawił w fałszywym świetle działania Polkomtel S.A. w zakresie wykonywania usługi przenoszenia numerów. Jest to kolejny przykład nierzetelnego informowania opinii publicznej przez sieć Play.
reklama
Ostatnie tematy z forum
Tani internet... 3.09.2018, 15:16
Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09
Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56
adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36
New Balance men's... 3.03.2018, 03:31
Ostatnie opinie internautów
Czemu nie chce? Przecież wypuszcza, tylko trwa to dłużej niż przewiduje obecne prawo :-D
Pewnie prawda leży po środku - Plus się nie wyrabia i Play się nie wyrabia a każdy zwala na każdego - tak jest od zawsze i tak będzie.
Okradli mnie bezczelnie. Ostrzegam przed Play !!!!!
Pisz komentarze i wygrywaj nagrody