PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Po interwenji Pasji Era poprawiła błąd billingowy - sms do GaduAIR, jak do Plusa

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/po-interwenji-pasji-era-poprawila-blad-billingowy-sms-do-gaduair-jak-do-plusa-6097.html
QR Code
Po interwenji Pasji Era poprawiła błąd billingowy - sms do GaduAIR, jak do Plusa

Łukasz Roguski, 22 czerwca 2009, 00:01 (ostatnio zmodyfikowano w poniedziałek, 22 czerwca 2009 o 09:29)
Tagi: Era, Gadu-Gadu, GaduAir, mobilne Gadu-Gadu, MVNO (Mobile Virtual Network Operator), Pasja24, PasjaGSM, Polska Telefonia Cyfrowa (PTC), prawo, Prawo Telekomunikacyjne, telekomunikacja

Sieć Era (PTC) usunęła błąd w systemie billingowym, który naliczał za wiadomości do sieci GaduAIR aż 61 groszy, czyli kilka razy więcej niż powinien. Klientowi - a zarazem czytelnikowi portalu PasjaGSM.pl - do tej pory nie udzielono merytorycznej odpowiedzi na złożoną reklamację. Biuro prasowe PTC od 25 maja nie ustosunkowało się do przedstawionego przez nas problemu - mimo wielokrotnych prób kontaktu.

System billingowy wskazuje teraz, że sms wysyłane pod numeru GaduAIR należą do Polkomtel S.A. (operatorem sieci Plus). Nie wiadomo, czy operator będzie automatycznie korygował faktury za maj i czerwiec - tj. do czasu usunięcia błędu - czy też będzie konieczne złożenie reklamacji. Naszemu czytelnikowi na razie operator nie zaproponował żadnej rekompensaty i skorygowania rachunku.

Dopiero po interwencji PasjiGSM.pl dział reklamacji odpowiedział - PRZY POMOCY POCZTY ELEKTRONICZNEJ - że "podstawą do zgłoszenia reklamacji jest rachunek szczegółowy", a kolejną reklamację należy złożyć po wystawieniu faktury.

W fakturze - wystawionej 17 czerwca - klient sieci Era znalazł opłatę za wysłanego sms zawyżoną do 61 groszy. Okazuje się więc, że dostępna przez internet historia połączeń była (jest) wystarczająca do reklamowania nieprawidłowo naliczonych opłat. Pikanterii dodaje również fakt, że z zgodnie z obowiązującymi w Polsce regulacjami odpowiedź na reklamację powinna zostać wysłana listem na adres korespondencyjny, a nie przesyłana przy pomocy poczty elektronicznej. Zatem do tej chwili reklamacja wysłana przez klienta 25 maja pozostała w świetle Prawa Telekomunikacyjnego oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury bez odpowiedzi.

Źródło: PasjaGSM.pl

reklama

Ostatnie opinie internautów

mnc 22.06.2009 @ 18:16
ale sobie kadzicie, oczywiscie gdyby nie bylo pasji, to do tej pory era by nawet palcem nie kiwnela...

lepiej jeszcze raz przeczytajcie rozporzadzenie ministra infrastruktury o tym jak powinna wygladac reklamacja uslugi telekomunikacyjnej, bo chyba juz zapomnieliscie, jak brzmiala...

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Różnica liczb 14 i 12 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości