PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > "Pokoje konferencyjne" w usłudze Datery

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/pokoje-konferencyjne-w-usludze-datery-4965.html
QR Code
"Pokoje konferencyjne" w usłudze Datery

Piotr Baranowski, 30 września 2008, 15:09
Tagi: call center, Datera, Datera Call-eX, IVR, VoIP

Datera, firma technologiczna, która projektuje i wdraża rozwiązania telekomunikacyjne – wzbogaciła serwer Call-eX o nowy moduł. Pozwala on firmom na przeprowadzanie telekonferencji, w których może uczestniczyć dowolna liczba osób z każdego miejsca na świecie.

Nowy moduł nosi nazwę "Pokoje konferencyjne". Umożliwia on firmom szybką i niezawodną komunikację - np. w sytuacji, kiedy część pracowników przebywa w delegacjach służbowych czy pracuje w domu. Możliwe jest także prowadzenie zdalnych konsultacji, czy tzw. burzy mózgów, co przydaje się zwłaszcza przy pracy nad projektami angażującymi większą grupę współpracowników.

Wirtualny pokój konferencyjny, w którym można przeprowadzić telekonferencję, otwiera firma posiadająca serwer Datera Call-eX. Uczestnicy konferencji dzwonią na specjalnie wydzielony numer z dowolnej strefy numeracyjnej w Polsce. Po połączeniu wpisują określony kod bezpieczeństwa i wchodzą na konferencję.

Marcin Krasowski, Product Manager Datera Call-eX powiedział:

Serwer Call-eX stale się rozwija, stając się bogatszy w nowe funkcjonalności. Niedawno zaimplementowaliśmy w nim moduł "Call Center", dzięki któremu firmy mogą zorganizować sprawnie działające centrum telefonicznej obsługi klienta. Teraz dajemy też możliwość przeprowadzania bezpiecznych telekonferencji - zarówno z partnerami krajowymi, jak i globalnymi. Tym samym przedsiębiorstwa, które posiadają Call-eX, stwarzają sobie nowe i niespotykane dotąd możliwości prowadzenia interesów na światową skalę. Jednocześnie mogą w sposób trwały ograniczyć rachunki telefoniczne nawet o 70 proc.

Serwer Datera Call-eX to produkt adresowany do małych i średnich przedsiębiorstw. Pozwala na płynną integrację wdrożonych wcześniej w firmie technologii telekomunikacyjnych w jeden spójny system. To z kolei umożliwia bezpieczną migrację do telefonii IP i tym samym redukcję kosztów telefonicznych nawet o kilkadziesiąt procent. Prócz oszczędności na połączeniach, firma zyskuje również dostęp do wielu rozwiązań, m.in. hostowanej centrali telefonicznej IP PBX, której wdrożenie nie wymaga żadnych nakładów inwestycyjnych, systemu automatycznego powitania głosowego IVR, czy modułu Call Center. Teraz użytkownicy serwera Call-eX uzyskują także możliwość prowadzenia telekonferencji.

reklama

Ostatnie opinie internautów

Brak komentarzy

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Suma liczb 14 i 14 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości