PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Ponad 10 tysięcy wniosków MNP w Play'u

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/ponad-10-tysiecy-wnioskow-mnp-w-play-u-1261.html
QR Code
Ponad 10 tysięcy wniosków MNP w Play'u

Piotr Baranowski, 13 czerwca 2007, 22:27 (ostatnio zmodyfikowano w środa, 13 czerwca 2007 o 22:33)
Tagi: MNP, Operatorzy, Play

Naszej redakcji udało się dotrzeć do informacji z których wynika, że do dnia dzisiejszego zostało złożonych 10,691 wniosków o przeniesienie numeru do sieci Play.

Nie wiadomo jaki procent wniosków o przeniesienie numerów do Play zostało już zrealizowanych. W pierwszy weekend po starcie (w połowie marca) było ich już ok. 600. Kilka tygodni później informowano, że liczba ta wzrosła do kilku tysięcy.

Niestety dział zajmujący się realizacją wniosków o przeniesienie numerów ma problem z płynną realizacją wszystkich wpływających wniosków. Mimo, że proces przeniesienia np. w przypadku pre-paid powinien trwać ok. tygodnia - w Play bywa z tym różnie. Problemem jest komunikacja z Biurem Obsługi Klienta i współpraca Play z innymi operatorami. Najczęstszymi powodem opóźnień są błędne dane podawane przez klientów (np. adres zameldowania, nr. dowodu, itp.).

Dla porównania w roku 2006 według szacunkowych wyliczeń Gazety Prawnej zostało złożonych ok. 36 tys. wniosków u wszystkich trzech ówczesnych operatorów.

Play przekazał nam również informację która mówi, że wobec klientów, którzy są w trakcie realizacji procedury przeniesienia swoich numerów do sieci Play, operator realizuje wszelkie zadania operatorskie wynikające z obowiązku zapewnienia przenośności numerów w sieciach komórkowych w Polsce w sposób szybki i efektywny. Play dokłada także wszelkich starań, aby coraz większe grono zainteresowanych dołączeniem do sieci otrzymało wszystkie możliwe benefity dostępne dla obecnych klientów Play.

reklama

Ostatnie opinie internautów

RafalG 14.06.2007 @ 08:54
U mnie przeniesienie numeru z TakTaka do Play zajęło równo tydzień (od momentu złożenia upoważnienia do momentu “uwolnienia” numeru).

Niestety, do dnia dzisiejszego (ponad 10 dni od podpisania umowy) nie przyznano mi dodatkowych minut, które wynikają z promocji “Play Abonament z moim numerem”, tzn. 3 miesiące po 40 minut. Zgłaszałem sprawę do OK już dwa razy, ale ciągle zajmuje się tym “dział techniczny”… Jakiś bałagan mają!

Tak przy okazji, wg. informacji na stronie ta promocja kończy się 16 czerwca (być może przedłużą).
gina 14.06.2007 @ 12:37
Pewnie sie nie wyrabiaja,bo maja duzo zgloszen.Troche problemow rzeczywiscie jest z OK,ale szybko sie uwineli w twoim przypadku z przeniesieniem numeru.
Makumba 14.06.2007 @ 18:54
Nie spodziewałem się że w sumie tak krótkim okresie tyle osób będzie chciało przejść do nowego opa ... a biorąc pod uwagę że to dopiero początek to zaczyna wyglądać nieźle...
mar 15.06.2007 @ 08:39
i nie ma się co dziwić skoro jedyną odpowiedzią pozostałych operatorów na PLAY jest ..... zwiększenie ilości reklam w telewizji. te pieniądze wcale przecież nie małe mogli by spożytkować w inny sposób.
asiula 26.06.2007 @ 17:42
dokładnie...nawet tani roaming przed wakacjami zdecydował sie wprowadszić tylko Play, reszta dopiero po wakacjach, a z roamingu najwięcej ludzi korzysta w tym czasie...

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Iloczyn liczb 4 i 4 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości