PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Porucznik Borewicz i kot Filemon bohaterami kampanii reklamowej Play Fresh

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/porucznik-borewicz-i-kot-filemon-bohaterami-kampanii-reklamowej-play-fresh-5671.html
QR Code
Porucznik Borewicz i kot Filemon bohaterami kampanii reklamowej Play Fresh

Łukasz Roguski, 12 marca 2009, 18:47
Tagi: Play, Play Fresh, Play Karta, Play Mix, Play na kartę Fresh, reklama

Sieć Play zaprezentowała dziś dziennikarzom założenia kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek Play Fresh. Parafrazując słowa prezentujących – będziemy zadziwiani na każdym kroku, jakie postacie będą nas przekonywały do kupna oferty.

Najważniejszym elementem kampanii będą znane postacie z przeróżnych filmów, kreskówek – telewizyjni bohaterzy, którzy będą się dziwić, że odbiorcy jeszcze nie kupili starterów Play Fresh.

Jutro w telewizji rozpocznie się pierwszy etap kampanii, natomiast główne uderzenie planowane jest na przyszły tydzień (od poniedziałku). Wtedy szeroko rozpocznie się kampania obejmująca telewizję, billboardy, kino oraz przeróżne niestandardowe działania – np. kampania w komunikacji miejskiej, a także tzw. fleshmoby. W Internecie już krąży zaproszenie do wielkiego odświeżania Dworca Centralnego w Warszawie, które odbędzie się 4. kwietnia.

Źródło: PasjaGSM.pl

reklama

Ostatnie opinie internautów

IwaN 2.05.2009 @ 01:31
Było super.
Ludzi się żalą, że to mogło się źle skończyć i, że nie mogli oddychać.
Dla mnie zabrakło maski, czułem ten areozol mocno, ale nie przesadzajmy oddychac mogłem i problemów z tym nie miałem

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Suma liczb 13 i 6 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości